Terug naar overzicht
hey ik zoek me ook suf , ik heb al een etiket laten maken voor op een champagnefles te kleven maar kzou graag voor de mama's ook nog iets geven maar kweet niet wat. tmoet ook iets 'klein' zijn want zo een weekend of zo geven, persoonlijk vind ik dat erover en dat willen ze zelf zeker niet.
Hey,Wij geven z'n fotokader waar je digitale foto's kan laten afspelen.Groetjes
Hey, wij geven mijn ouders geen geschenkje ofzo maar ze mogen van ons uitslapen in het hotel waar wij slapen...en dan 's morgens allen samen lekker ontbijten. Voor de ouders van mijn vriend weten we nog niet echt wat, van hen krijgen we niet echt hulp of dergelijke, kunnen we ook niet echts verwachten dus weten we niet goed wat hiermee aan te vangen.
Wat ook leuk is om als cadeau te geven aan de ouders is een mini foto-album van jullie dag. Je kiest gewoon de leukste foto's die op jullie dag getrokken zijn en bundelt deze.
wij gaan een fotoalbumke maken bij extrafilm van onze geboorte tot nu en de bedankingstekst die we in de kerk gaan voorlezen op de voorpagina laten drukken. mieke 07/08/09
wij hebben een leuke bedanktekst met onze namen en huwelijksdatum op een kaars laten zetten; kaarsjes zijn altijd gezellig vind ik
Hallo,Wij wisten eerst ook niet wat te geven aan de ouders. Nu hebben we besloten om een mini-album te laten maken door de fotograaf van de hele dag. Is wel iets wat achteraf pas klaar gaat zijn maar dacht dan een soort bon of zo te maken die we de dag zelf aan de ouders kunnen geven. Ben er nog niet helemaal uit hoe we dat gaan aanpakken :-)Groetjes,Katrien19/06/2009