Terug naar overzicht
eu??? waarom? wat is het probleem?
dat vroeg ik me ook al af; hoe lang deze site al bestond aangezien hij die kende "van vroeger"...
Wie is Piet en wat is er gebeurt? ;-))groetjes,Debby8-8-2009
http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1804... Dit is het onderwerp over de hitsige piet van Piet, die je komt dekken als je zelf geen partner hebt.Sperma nodig? Piet zijn piet lost het op.Ik denk dat we hem beter negeren. Op elk forum komt er om de zoveel tijd wel een maniak aangewaaid met een seks-gerelateerd onderwerp. Zeker op vrouwenforums. Die gasten kicken daarop.
Ik vind het degoutant en walgelijk! Snap niet dat dat er niet afgegooid wordt...Valerie04/07/09
Geert, Ik vraag me af of hier echt wel moderators actief zijn.Op verdoken reclame wordt ook nooit gereageerd. Een echt goed uitgebouwd forum is dit niet, he.
Oei, sorry. Geert is Valerie. Had ik niet gelezen. Ik kijk enkel naar dat balkje boven het berichtje.
haha S, ik moet altijd met u lachen, de commentaar die je daarop geeft hahaha ;-)groetjes,Debby8-8-2009
Gelukkig zijn er ook nog serieuze mensen op't forum he Sarah! ;) hihiAnn
volgens mij zitten er echt flauwe grappenmakers op het forum.dit kan toch niet meer serieus zijn he?
flauwe grappenmakers of zielige mensen?