Terug naar overzicht
ja da's echt wel een lief tekstje! Ik ben d'r helemaal van ontroerd, hier ga ik mijn toekomstige eens wat subtiele hints over geven sie ;)Kan je het niet downloaden via kazaa ofzo?groetjes! Gaëllenog 36 daagjes!
Als je wil mag je het naar mij ook mailen.cindylaforce@hotmail.comik ken het lieke niet en ik wil ook wel eens die tekst zien zenne want ik ken het niet en ik wil het wel eens zien die tekst grts cindy
Hier kan je de tekst terugvinden:http://waltertje.pingus.be/tekst.php?id=5083&art_id... Maar hoe geraak ik aan het liedje??Via Kazaa gaat ni, ook niet via Blubster en Ares. Iemand???
HAlloVrienden van ons hadden het in hun huwelijksviering gebruikt, en zij hebben het geloof ik gewoon in de bib geleend en dan gekopieerd.groetjesElke
Katrien, Heb je al met Limewire geprobeerd?? (dat is een programma zoals Kazaa maar minder kans op virusen: www.limewire.com )Het is natuurlijk altijd op zijn cd "de plezantste liedjes" terug te vinden....
Ik ben superblij, we hebben het liedje teruggevonden (tis te zeggen, mijn ventje heeft z'n best gedaan om het te vinden) We hebben het teruggevonden op Limewire. Bedankt voor de tips.groetjesKatrien
Hey Katrien,kan je het eens doorsturen aub.tom.de.bock at gmail.com