Terug naar overzicht
hey tiffany,bij ons nog maar 50 dagen te gaan...maar ook wij hebben met dezelfde vraag een probleem.ik weet niet hoeveel volk jullie verwachten op het feest, maar bij ons alles in totaal (receptie + avondfeest gasten) komen er 180 man.ik stelde deze vraag dus aan onze ceremoniemeester en hij dacht toch minstens 90. dit is ongeveer 50%. ik denk dat we er toch nog een aantal bij doen en denk er zo'n 120 - 130 te laten afdrukken.Als er te weinig zijn, moeten ze maar met 2 kijken :) want veel te veel kan ook niet de bedoeling zijn he.groetjesLeen
het valt te zien of het avondfeest op de kerk aansluit, bij ons is dit niet het geval, het volk dat van ver komt verwacht ik alleen op het feest, ik heb er niet teveel gemaakt en ze zijn al een tijdje af, wij trouwen op 16 Mei 2009
hoihoi,hier nog 78 dagen :)Wel wij hebben voor de receptie en de feest samen zo'n 190 gasten.. ik denk een 130 stuks te bestellen aangezien ik ook nog mensen vanuit mijn dorp verwacht.. Heb ik er te weinig dat geven we per koppel een boekje op het einde..GroetjesEllen23 mei 2009
wij tellen ook af, nog 78 :)))de misboekjes zijn klaar op pc, nu ook nog printen, ik ga er 150 afdrukken .. liever een hoopje over dan een paar tekortgroetjes vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
Hey,Wij trouwen binnen 30 dagen en ik moet ze nog printen. No stress, komt allemaal dik in orde. We drukken voor de suite, pastoor etc. de "volledige" boekjes, maar voor de mensen die naar de mis komen en niet de volledige teksten nodig hebben, drukken we enkel de belangrijkste teksten volledig af, de rest wordt enkel in titel weergegeven. Zo LUISTEREN de mensen ipv dat ze lezen. Wij voorzien er sowieso maar 1 per koppel in de kerk en voor de suite, koor, pastoor: 1 per persoon (niet per koppel). Totaal: zo'n 75 denk ik, max.Groetjes,inge