Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedekope suitekledij

6-3-2009 9:54:54
Hey medebruidjes
weet iemand waar ze relatief goedkope suitekledij verkopen? Mijn broer trouwt deze zomer en daarvoor moet ik dus in de suite lopen. Maar wij trouwen volgend jaar, dus ik zou graag nog zo veel mogelijk centjes over houden voor mijn eigen trouwkleed... En twee keer dezelfde centen uitgeven, gaat moeilijk he...
Els
P.S. Liefst regio Oost-Vlaanderen/Vlaams-Brabant

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 989

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik6-3-2009 10:51:41

Anne-Sophie Smartshopping. Er zijn meerdere afdelingen, die in Brussel is de grootste met net 180m² feestkledij toegevoegd. Er is ook een afdeling in Sint-Martens-Laetem. www.anne-sophie.be
Het is een soort outlet waar ze prachtige stukken hebben van soms grote merken aan heel zachte prijsjes (60% korting en zo). Mijn getuige heeft haar leuke paarse jurk gekocht voor maar 150€, in Brussel (aan Stokkel).
En de ontvangst was super! Ze staan je bij met raad en daad zoals in een sjieke boetiek.
Veel succes!

katleen
18-4-2009
 Meld misbruik6-3-2009 13:07:02

Hoi,

Mijn schoonzusje in spe heeft haar suitekleed bij Karen Millen gevonden.

Een heel aantal mooie, leuke kleedjes tegen de prijs van 200 à 300 EUR.

Deze winkel is op de Meir in Antwerpen

Groetjes,

Katleen

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik6-3-2009 18:15:54

Hey,

In elke P en C winkel hebben ze ook een afdeling met balkleren. Mijn familie hebben daar allemaal hun kledij gekocht. Voor 50 to max 150 euro heb je daar echt wel iets mooi.

Imke

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik7-3-2009 9:29:08

mijn moeder én schoonmoeder hebben hun suitekledij bij Peek en Cloppenburg gevonden..

Joke
18-4-2009
 Meld misbruik8-3-2009 9:59:40

Dag Els,

En tip: de zomercollectie van Mer de Nord is gewoon prachtig: kokette jurkjes in prachtige kleurtjes en stoffen... je vindt al iets moois voor 150-200 euro. En je kan dit bovendien 'doordragen'.
Ik zit in zelfde situatie, wij trouwen zelf in april en mijn schoonzus trouwt in juli. Heb 'suitekleerwinkels' zo'n beetje gehad en heb me dan maar een prachtige tenue van Mer du Nord aangeschaft, en ik kan elk stuk nog jàren doordragen!

Succes met je zoektocht!

Joke
18 april 2009

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik22-3-2009 14:05:22

Kijk eens op www.kapaza.be

Veel mensen doen zo'n kleedje maar 1 keer aan om dan terug te verkopen. Je kan er echt superdeals doen ;o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...