Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskaars

6-3-2009 13:25:05
Hallo bruidjes,

ik ben op zoek naar een huwelijkskaars. Alleen weet ik niet waar ik dit kan vinden. Weten jullie soms adresjes waar ik een huwelijkskaars kan kopen, in Oost-Vlaanderen aub..
Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Groetjes, Freya
20/06/2009

Freya
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1287

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik6-3-2009 13:51:55

ik weet dat er in brugge de kaarsengieterij is en dat die een website hebben www.dekaarsengieterij.be ge kunt ze daar ook online bestellen; wij zelf gaan in lummen kijken bij de kaarskesprocessie maar dat is voor u al helemaal uit de richting.
mieke
07/08/09

Lorianne

Meld misbruik6-3-2009 14:23:29

in Waasmunster in de abdij en in Dendermonde zou er ook een abdij moeten zijn waar ze vrij veel keuze hebben.
groetjes,
Lorianne 12/09

an
14-8-2009
 Meld misbruik6-3-2009 15:28:36

hey,
je kan misschien een uitstapje maken naar scherpenheuvel daar heb je veel keuze en alle stijlen.
groetjes

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik6-3-2009 16:24:23

Hey,

De kaarsengieterij vind ik wel heel duur hoor. Ik heb vorige week zaterdag m'n huwelijkskaars gevonden bij Laetus in Kalken, gewoon intikken op goudengids.
Die mevrouw maakt alles zelf, heeft ruim assortiment, echt een aanrader!

voor vragen mail je maar

Groetjes

Marieke
18/04/2009
honnay@hotmail.com

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik6-3-2009 20:50:47

In Brakel heb je een babywinkel Bellini en daar verkopen ze ook huwelijkskaarsen. Je kan zelf zeggen hoe ze eruit moet zien en dit tegen een redelijke prijs.

grtjes
5/9/2009

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-3-2009 21:00:45

Wij hebben de onze besteld via www.beautycandles.be

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik6-3-2009 21:49:29

Misschien niet meteen een antwoord op jouw vraag, maar ik vind het zo raar dat deze vraag geregeld gesteld wordt. Bij het huwelijk van mijn broer kreeg hij deze kaars gewoon van de pastoor, hij heeft deze zelf niet moeten voorzien. Wij trouwen zelf niet voor de kerk, dus ik stel me gewoon maar eventjes de vraag of het zelf kopen van een kaars niet te voorbarig is...

groetjes Annelies

Caroline
23-5-2009
 Meld misbruik6-3-2009 22:29:53

Wij hebben onze kaars gekocht in de abdij van Dendermonde.
Je kan er kiezen uit zowat alle mogelijk formaten/vormen van kaarsen. Wat de tekst erop betreft kan je kiezen tussen een gedrukte tekst die op de kaars geplakt wordt, of je kan namen en datum er ambachtelijk later opzetten.
Wij hebben voor het laatste gekozen.
Wat de prijs betreft viel dit ook heel goed mee. We betalen 15 EUR voor de kaars en 6 EUR voor het opzetten van onze namen en datum. We gaan morgen onze kaars afhalen. Ik ben alvast heel erg benieuwd naar het resultaat.

Groetjes,

Caroline

Nathalie

Meld misbruik7-3-2009 9:06:03

Misschien ook niet echt een antwoord op je vraag maar weet dat de huwelijkskaars NIET verplicht is in een eucharistieviering. Wij dachten dat dat verplicht was en hadden dat ook in onze viering gezet maar de pastoor vertelde ons dat we dat gemakkelijk mochten laten vallen.
Blijkbaar is dat iets dat veel gedaan wordt tijdens woorddiensten om er een beetje actie in te steken!

Nathalie
27.06.09

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik7-3-2009 9:37:56

Aan Annelies: Ikzelf heb het ook gevraagd aan onze pastoor en wij moesten er zelf voor zorgen..

En voor Freya, wij hebben onze huwelijkskaars gekocht bij figaro in Sint-Niklaas.. Een kaars van Joka kaarsen.. WWW.Jokakaarsen.be .Daar vind je nog andere winkels in heel Vlaanderen waar ze deze kaarsen verkopen.

Groetjes

Ellen
23 mei 2009

Valerie
5-9-2009
 Meld misbruik8-3-2009 8:46:25

Hey Freya,

Ik ga eens een kijkje nemen in Pascali, in Gent. Op de website vind je nog meer info.

Groetjes
Valerie

Jill

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...