Terug naar overzicht
ik weet dat er in brugge de kaarsengieterij is en dat die een website hebben www.dekaarsengieterij.be ge kunt ze daar ook online bestellen; wij zelf gaan in lummen kijken bij de kaarskesprocessie maar dat is voor u al helemaal uit de richting.mieke07/08/09
in Waasmunster in de abdij en in Dendermonde zou er ook een abdij moeten zijn waar ze vrij veel keuze hebben.groetjes,Lorianne 12/09
hey, je kan misschien een uitstapje maken naar scherpenheuvel daar heb je veel keuze en alle stijlen.groetjes
Hey,De kaarsengieterij vind ik wel heel duur hoor. Ik heb vorige week zaterdag m'n huwelijkskaars gevonden bij Laetus in Kalken, gewoon intikken op goudengids.Die mevrouw maakt alles zelf, heeft ruim assortiment, echt een aanrader!voor vragen mail je maarGroetjesMarieke18/04/2009honnay@hotmail.com
In Brakel heb je een babywinkel Bellini en daar verkopen ze ook huwelijkskaarsen. Je kan zelf zeggen hoe ze eruit moet zien en dit tegen een redelijke prijs. grtjes5/9/2009
Wij hebben de onze besteld via www.beautycandles.be Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Misschien niet meteen een antwoord op jouw vraag, maar ik vind het zo raar dat deze vraag geregeld gesteld wordt. Bij het huwelijk van mijn broer kreeg hij deze kaars gewoon van de pastoor, hij heeft deze zelf niet moeten voorzien. Wij trouwen zelf niet voor de kerk, dus ik stel me gewoon maar eventjes de vraag of het zelf kopen van een kaars niet te voorbarig is...groetjes Annelies
Wij hebben onze kaars gekocht in de abdij van Dendermonde. Je kan er kiezen uit zowat alle mogelijk formaten/vormen van kaarsen. Wat de tekst erop betreft kan je kiezen tussen een gedrukte tekst die op de kaars geplakt wordt, of je kan namen en datum er ambachtelijk later opzetten. Wij hebben voor het laatste gekozen. Wat de prijs betreft viel dit ook heel goed mee. We betalen 15 EUR voor de kaars en 6 EUR voor het opzetten van onze namen en datum. We gaan morgen onze kaars afhalen. Ik ben alvast heel erg benieuwd naar het resultaat. Groetjes, Caroline
Misschien ook niet echt een antwoord op je vraag maar weet dat de huwelijkskaars NIET verplicht is in een eucharistieviering. Wij dachten dat dat verplicht was en hadden dat ook in onze viering gezet maar de pastoor vertelde ons dat we dat gemakkelijk mochten laten vallen.Blijkbaar is dat iets dat veel gedaan wordt tijdens woorddiensten om er een beetje actie in te steken!Nathalie27.06.09
Aan Annelies: Ikzelf heb het ook gevraagd aan onze pastoor en wij moesten er zelf voor zorgen..En voor Freya, wij hebben onze huwelijkskaars gekocht bij figaro in Sint-Niklaas.. Een kaars van Joka kaarsen.. WWW.Jokakaarsen.be .Daar vind je nog andere winkels in heel Vlaanderen waar ze deze kaarsen verkopen.GroetjesEllen23 mei 2009
Hey Freya,Ik ga eens een kijkje nemen in Pascali, in Gent. Op de website vind je nog meer info.GroetjesValerie
http://www.jokakaarsen.be/joka_nl/assortiment/huwelijk.... Groetjes