Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hij wil geen openingsdans

6-3-2009 19:14:07
Mijn verloofde is zo het type dat niet graag in de belangstelling staat. Hij vindt het al een hele prestatie dat hij kiest om een trouwfeest te houden want daar kan hij niet ontsnappen aan de aandacht. Een openingsdans ziet hij dus helmaal niet zitten. Hij wil gerust dansen met me maar niet helemaal alleen op de dansvloer terwijl iedereen toekijkt.

Ik begrijp hem wel hoor. Hij houdt er echt niet van om door een hoop mensen bekeken te worden maar ikzelf vind het echt erg. En ik vraag me ook af hoe we ons dansfeest dan best kunnen inzetten.

Nog iemand dit probleem (gehad)?

greoetjes,
Kim

kim
10-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1160

inge
27-6-2009
 Meld misbruik6-3-2009 19:31:14

Wij willen ook geen openingsdans. Hoe dat we gaan oplossen om toch volk op de dansvloer te krijgen, zullen we met de dj bespreken denk ik. Eigenlijk nog niet bij stilgestaan..

danitsja

Meld misbruik6-3-2009 19:33:07

je kan de eerste dans met de ouders doen en daarna direct mensen uit de zaal halen:d

s
1-6-2007
 Meld misbruik6-3-2009 19:57:38

Ik lijk wat dat betreft op je verloofde. Ik hou niet van belangstelling, ook niet op mijn trouwdag. Aanwezig zijn om ons huwelijksfeest vond ik een grote prestatie (terwijl meneer toen ziek in zijn bed stak, stond ik daar alleen).
Ik dans nooit slows, laat staan voor een hoop volk.

Wij hebben gewoon een avondfeest gegeven zonder dansen erbij. Dus ik kan je niet echt helpen.
Ik zou zeker ook advies vragen bij de zaalverantwoordelijk en DJ. Die mensen moeten dat toch nog al gezien hebben.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-3-2009 20:30:02

Als je nog wat mensen bijeen krijgt kan je iets in groep doen. Als je langs een dansschool gaat hebben deze verschillende mogelijkheden van dansen. bv. mucara walk. Al is't maar nen ouderwetse huckle buck.

groetjes, Carolina

Sarah
10-10-2009
 Meld misbruik6-3-2009 20:47:52

Hallo

En waarom begin je niet met gans de suite te dansen?
Ale zo zou ik het doen

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-3-2009 20:58:44

Het lied van Clouseau 'En dans'?

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik6-3-2009 21:53:05

Ik heb ook al een aantal keer gezien dat het dansfeest werd geopend door het bruidspaar en de suite, dan kan je je wat wegsteken achter de andere koppels.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik6-3-2009 23:21:36

Je kan ook vragen dat de dj alle verliefde koppels naar voor vraagt, en als je dat op voorhand aan enkele goede vrienden vraagt om zeker mee te doen, zal dat geen probleem vormen

heidi

Meld misbruik7-3-2009 8:40:45

wij doen de opensingsdans alleen, maar op een scherm wordt een filmpje afgespeeld van de voorbije dag, dus de meesten gaan daar naar kijken, de dj zet ons ook in een rookwolk, zorgt voor een mooi effect.

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik7-3-2009 17:25:57

Mijn ventje is ook totaal geen danser, dus de openingsdans is een hele uitdaging. Hij staat ook niet graag in de belangstelling. Het is zelfs zo erg dat hij de keuze van het openingslied laat afhangen van de duur ervan!
Nu wil hij dat wel doen voor mij. En ik wil hem liefst niet te lang 'martelen'.
Ik had ook al gedacht om met ons tweetjes te beginnen en aan de DJ te vragen om de suite of de ouders bv. er na een tijdje bij te roepen.
xxx

els

Meld misbruik8-3-2009 2:52:16

verder zijn mannen oh zo stoer maar als het er echt op aankomt... dan willen ze een speech geven in de zal voor iedereen, of een bedankje in kerk, of een zelfgeschreven tekst in kerk, of zoals bij u, dansen... Het is idd niet leuk maar praat er eens goed samen over, kies mss een nummer dat hij wel heel leuk vindt, mss is de drempel dan iets lager en vraag aan de dj om het nummer in te korten en snel over te gaan op het dansen met de ouders enz...
En zeg maar tegen de mannen dat iedereen toch naar de bruid kijkt die dag :-)

an
14-8-2009
 Meld misbruik8-3-2009 11:16:32

Hey,
Die mannen toch he.heb er ook zo 1tje.
ik zou eens naar een dansschool gaan .
wij zijn net gestart met lessen en mijn vriend vind het net fijn nu .
Hij zal dan mer zelfvertrouwe krijgen.
in het begin een beetje prutsen maar nu echt fijn.
Je kan zeggen hoe belangrijk die dans is voor jou en je kan de dans inkorten.
vraag gewoon of hij 1 les is wil proberen voor jou.
veel succes,
groetjes

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik9-3-2009 15:41:48

Ik ken een koppel dat met hetzelfde probleem zat. Zij hadden een wedstrijdje georganiseerd tijdens het trouwfeest (vóór de openingsdans). Het winnende koppel kreeg een mooie prijs. Dit leek uiteindelijk de openingsdans te zijn! Vond dit wel een originele oplossing :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...