Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan niets verzwijgen.. !

7-3-2009 11:19:53
Dag Bruidjes,

Heeft hier nog iemand hetzelfde als mij? Ik kan dus echt niets verzwijgen tegen mijn vriendinnen/ nichten,..
Als iemand mij vraagt hoe mijn kleed eruit ziet en lang genoeg blijft vragen dan laat ik het zien op foto..

En zo gaat het met alles; schoenen, bedankjes, ..

Vind ht zelf erg :s maar kan gewoon ni zwijgen.
Aan ene kant vind ik het niet zo erg en denk ik, zolang mijn verloofde het niet weet is het ok maar aan de andere kant vind ik het wel jammer.

Nog iemand die dit probleem heeft?
Wat vinden jullie hiervan??

X

Claudia
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 504

s
1-6-2007
 Meld misbruik7-3-2009 12:00:40

Ik was eerder het omgekeerde. Ik kan heel erg goed dingen verzwijgen, maar dat zal wel samen hangen met mijn koppig karakter.
Als mensen beginnen te zeuren over iets dan antwoord ik daar gewoon kort op. Ik geef meteen met mijn antwoord al aan dat ze moeten stoppen met zagen.

Waarschijnlijk antwoord jij veel te lief, blij je lachen en natuurlijk is het stiekem wel leuk om zoveel vragen te krijgen. Je geeft misschien zelf het signaal dat je graag over je huwelijk tatert en tja, de mens is een nieuwschierig dier en profiteert daar dan van, eh.
Misschien zit ik fout, maar ik heb die indruk omdat je over niks kan zwijgen.

Kort leren nee zeggen!!! Op een min of meer onvriendelijke manier. Niet met de bedoeling om mensen echt te kwetsen, maar om ze te laten merken dat ze moeten ophouden.

Joke
18-4-2009
 Meld misbruik7-3-2009 12:23:17

Dag Claudia

Bij mij eigenlijk net hetzelfde!
Ik vraag zelf aan mijn vriendinnen of ze echt niet mijn kleedje willen zien!? Ben dus nog een gradatie erger ;-) Partner en ik deden reeds fotoshoot op voorhand, dus kon al eens aan hem en de getuigen mijn tenue'tje tonen! Héérlijk!
Ook de menu vertel ik lustig en smakelijk aan iedereen die het horen wil. Ik ben gewoon zo'n flapuit, en geniet er gewoon van om alles al op voorhand te delen!

Als mensen me vragen waarom ik dat doe, zeg ik... 'tel al die momentjes dat ik nu al mensen kan verrassen, blij maken op, samen met de huwelijksdag, en ik ben dolgelukkig! Da's voor mij persoonlijk meer waard dan maar 1 dag vol verrassingen!

Niet dat ik zo'n hysterische bruid ben die continu aandacht wil en over niets anders kan vertellen! Integendeel, door net 't een 't ander te delen en te verklappen, maak ik van ons huwelijk iets toegankelijks en ontspannends, en niet al te geheimzinnigs en speciaals wat naar mijn gevoel soms neigt naar blasé!

Maar da's mijn idee daarover, natuurlijk... blijf gewoon jezelf! Sommige bruiden doen net heel anders dan ze zijn (qua kledij, invulling huwelijk, etc...). Ik vind dat een huwelijk net in de lijn moet liggen van hoe je bent, en ik voel me daar ontzettend goed bij!

Groetjes Joke

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-3-2009 15:24:24

Bij mij gaat het, wonder boven wonder, redelijk goed. Tot hiertoe weet, buiten de suite, niemand met welk vervoer we zullen gaan; weet enkel mijn nicht hoe mijn trouwjurk eruitziet (enkel zij is meegegaan),... Ik had, eerlijk gezegd, gedacht dat het moeilijker zou zijn om te zwijgen!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

inge
27-6-2009
 Meld misbruik7-3-2009 15:51:56

Hihi, grappig item om te lezen...
Ik ben een beetje zoals jij :-))
Mijne vriend zegt dan : ssjjjjjt, ge moet alles nog niet vertelleuuuh! Goh, ik kan het ook niet laten hoor! :-))

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-3-2009 16:13:19

Gelukkig kunnen we hier nog wat babbelen, he!

Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik7-3-2009 16:52:31

Ben al blij dat ik toch ni alleen ben :)

Ik maak mezelf dan compleet gek :o)en met als gevolg dat ik dan ook nog eens droom over mijn kleed..
en geen goei dromen !Gisteren nacht droomde ik dan ik mijn kleed aan het passen was en opeens stond ik ermee buiten maar t was carnaval..Het zag er ni uit natuurlijk , iedereen had me met vanalles besmeurd..

Als dit nog zo 4 maanden doorgaat... :o)

Gelukkig kunnen we hier wat stoom aflaten ..

X

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik7-3-2009 16:58:02

Hoi,

Ik heb vandaag mijn eerste pas gehad en ik heb enkele foto's genomen. Voor mij is het op dit moment heeeeel erg moeilijk om te zwijgen over foto's :-) Mijn vriend mag dat niet te weten komen, want ik denk dat hij dan zeker zal beginnen zoeken. Maar het lukt wel. Andere mensen hebben de eerste foto's (toen ik het kleed ging kopen) wel al gezien: 2 tantes en enkele vriendinnen, meer niet. Maar ik begrijp je wel. Nu, de schoenen heeft hij wel al gezien. Daar maak ik geen probleem van, ik wil ze toch eerst eens dragen. En voor mijzelf is het ook geen probleem als de mensen ons menu kennen. Dat mogen ze weten. Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf een beetje moet uitmaken hoeveel je wil vertellen he. En inderdaad, hier kan je ook altijd je zeg kwijt ;-)

Groetjes,
Sarah

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik7-3-2009 17:12:49

Bij mij is 't zelfs zo erg dat ik met de foto in het boekje klaar stond om te tonen aan mijn ventje toen ik mijn kleedje gekozen had!!
Ik ben gewend, als ik een nieuw kledingstuk gekocht heb, om er eerst en vooral eens in te showen voor mijn ventje. Tja, met een trouwkleed moet je dat nu net niet doen hé!
Iedereen vist tot en met. En dan wíl ik eens geheimzinnig doen, zoals bv. de kleur van het trouwkleed zeker niet verklappen, en een half uur daarna zeg ik toch wel dat ik enkel nog WITTE trouwschoenen zoek...
*zucht*, ik zal 't nooit leren...
xxx

inge
27-6-2009
 Meld misbruik7-3-2009 17:26:34

Hahaha Claudia, jij maakt het echt bont... ;-)
Grappig x

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik7-3-2009 20:41:47

Bij mij is het niet echt dat ik niet kan zwijgen maar ik vind het niet zo belangrijk dat men absoluut niets weet. De meesten weten dat het ondertussen een smal kleed is en ivoorkleurig en hoe ik mijn haar ga doen en wat de accesoires zijn. Er hebben in totaal wel maar 2 mensen het kleed aan gezien, dat zijn mijn tante en een vriendin. De enige die me gek maken is mij zus en mama en dat is zo leuk als mensen nieuwsgierig zijn....Zelfs mijn bruidsboeket is al geweten. Maar het stoort mij niet om dit te zeggen want als je de kleur zegt en welke vorm weten ze toch nog niets. Mijn vriend is allesbehalve nieuwsgierig want de foto's van mijn kleed staan gewoon op de computer en hij kan er in principe dus altijd aan maar heeft daar geen behoefte aan. Niet te doen.Trouwens als je het kleed aanziet en je bent niet opgemaakt zegt het toch allemaal niets.

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik7-3-2009 22:27:57

hey,

aangezien dat je dit maar 1 keer in je leven doet moet je er maar van genieten. Ik denk dat op de dag zelf er nog genoeg dingen een verrassing zullen zijn voor de mensen en je er toch nog van zult genieten, ook al weten sommige mensen al wat je aan hebt enzo. Ik vertel ook alles aan mensen, ik doe dit altijd en kan me toch niet inhouden, ik ga ervan uit dat mensen sommige dingen vergeten of anders inbeelden en het grote plaatje kennen ze toch niet. Ik vertel dingen trouwen ook alleen maar aan mensen die ik vaak zie, tantes, nonkels, vrienden die al wat verder staan... die weten van niks dus zal het voor hun nog altijd een verrassing zijn.

trouwens, ik heb de foto van ik in mn kleedje getoond aan een paar mensen waaronder mn getuige, ze heeft me er nu ook al in het echt mee gezien en ze vond dat het er in het echt toch wel heel anders uitzag, op foto zie je niet alles hé...

dus geniet er gewoon van zou ik zo zeggen :)

els

Meld misbruik8-3-2009 2:44:29

volgens mij is et normaal dat je daar zo over praat omdat je er zelf al zolang mee bezig bent en omdat het voor u iets heel belangrijks is dat je met mensen wil delen.
Ik vertel eigenlijk ook teveel aan iedereen maja, tussen het uitleggen en de dag zelf alles zien, is toch nog verschil denk ik. Ik wist vb dat een vriendin met paard en koets ging komen naar de kerk en toch op de dag zelf was het nog heel speciaal ook al wist ik het...
Gewoon zorgen dat de anderen het ni beu worden als je er altijd over bezig bent :-) maar lang de andere kant: ze weten dat het een enorm belangrijk moment is in uw leven dus vindt ik dat échte vrienden dit maar een jaartje moeten aanhoren. :-)

els

Meld misbruik8-3-2009 2:47:21

oeps, vind ik moet het zijn, zware dt-fout maar dat is normaal om 02.47uur :-)

evi
4-7-2009
 Meld misbruik8-3-2009 13:19:53

heykes,

Ben ik blij dat er nog mensen zijn die dit hebben. Van mij was het zelfs zo erg dat ik op de site zat van de ontwerper en zei tegen mijn verloofde van kijk tussen pagina 18 en 21 staat mijn kleedje. En hij maar zijn reacties geven van zoiets wordt het of dit. En ik dan nog kwaad zijn omdat hij het nie kon aanwijzen wat ik gekozen had. Tja dat ons huwelijks dag daar maar vlug is want ik krijg kriebels als ik eraan denk.

groetjes
evi
www.everyoneweb.com/4juli2009

heidi

Meld misbruik8-3-2009 13:34:22

ik kan dingen goed verzwijgen, maar breng de mensen steeds op een dwaalspoor (deed ik al toen ik zwanger was van mijn 2zoontjes, iedereen dacht dat het meisjes gingen zijn want ik zei steeds zij), nu mijn kleed is ook zo, mijn vriend is ervan overtuigd dat ik een grijs kleed heb en dat het een bombastische jurk is, nu is mijn kleed ivoor met een elegente sleep. de mensen weten dat we met een old-timer komen, maar weten niet wat of welke kleur. eigenlijk weten ze nog niets, alleen mijn ma en klein nichtje van 4j hebben mijn kleed gezien. hoe minder ze weten hoe beter, laat ze maar gissen.
16 Mei 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...