Terug naar overzicht
Heytjes,Mss proberen met een mooi lintje ... dus je pagina's dubbel gevouwen, met langs weerskanten tekst dus hé. Leg al je pagina's op elkaar. En dan kan je een lintje rond heel de bundel doen langs de vouwlijn. Aan de buitenkant maak je een mooi strikje. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel want het is best moeilijk om het zo uit te leggen zonder afbeeldingen hé ...Succes
hoi hoi,Wat je ook kan doen is je nietjesmachien openen en het te nieten boekje op een stuk piepschuim leggen. Je niet vervolgens enkel met de bovenkant in je boekje. De pinnetjes zijn dan mee in het piepschuim gegaan. Deze pinnetjes moet je dan enkel nog naar binnen plooien.groetjes Annelies
In een kopiecenter kun je dat ook laten doen. ;-)grtjes5/9/2009
Hey,Ik kocht mij ooit zo'n lange nietjesmachine, speciaal voor het nieten van boekjes. Is niet zo duur hoor. Ik dacht dat ik dat in de Makro heb gekocht...groetjes
m'n schoonmoeder heeft ook zo'n lange nietjesmachine, ik gebruik deze, de prijs hangt er nog aan; was 22 euro,khad al eerder eens gekeken in AVA & kwarto verkopen ze er ook: http://www.kwarto.be/sax-langarm-nietmach-zw-24-6-.html +/-16euro groetjes
Een dikke merci voor jullie tips!Ik ga een van de dagen eens op zoek naar zo'n nietjesmachine. Ik kan achteraf nog altijd ter versiering een lint knopen, zodat je het nietje niet meer ziet natuurlijk. Bedankt!inge