Terug naar overzicht
Wij hebben dat niet gedaan.Maar vaak wordt dat inderdaad op het feest gedaan in samen spraak met de DJ. Dan worden de ouders naar voren geroepen en bedankt door het koppel en een kado'tje overhandigd.
Hey,Je kan dit kiezen...In de feestzaal of tijdens de mis. WIj lassen een dankwoord in tijdens de mis, zeggen een woord van dank tot onze ouders en geven dan geschenk af.Groetjes
Dat is inderdaad op het avondfeest. meestal net voor of net na het dessert.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij hebben dit gekoppeld aan de spreech bij aanvang van het avondfeest.
Mijn zus heeft dit 's ochtends gedaan, wanneer de suite thuis is, vlak voor het vertrek... Ik weet nog niet wanneer ik het juist ga doen....Groetjes Lesley07-08-09
Wij zijn zaterdag naar een trouw geweest en die hebben dit in hun mis afgegeven. Na de ringen gewisseld te hebben. Ze hebben gewoon gezegd, we zouden nog graag een kado aan onze ouders geven en hebben dit dan ook gewoon gedaan. Stilletjes werd er nog wel wat gefluisterd maar meer niet. Ik ben er ook nog niet uit, hangt er wat vanaf van wat we gaan geven. Een mini fotoalbum (gaan we al zeker doen) is zowiezo achteraf dus...Groetjes, Carolina
wij doen dit op het feest, tijdens de mis een dankwoordje.
hey,bedankt allemaal, ik denk dat we gaan kiezen om het af te geven op de feest. groetjesNatasha