Terug naar overzicht
heb je al eens gekeken op de site Kapaza.Wij trouwen volgend jaar 19 juni.veel succes Grtz Sylvia
Misschien moet je wel een kleed huren?
Hoi JulieKijk is op www.clairdefemme.be Daar zijn nieuwe jurken tegen betaalbare prijzen.Het is in Brussel maar de baas spreekt wel nederlands.Binnen enkele weken ga ik er ook naartoe.GroetjesTaschke
mijn trouwkleed komt van bij an&john outlet-store in eindhoven prijzen vanaf 200€ tot 900€ veel succes,wij trouwen op 09mei2009
Claire de Femme heeft betaalbare jurken in verschillende stijlen, en bij La Sposa outlet zijn er ook jurken rond dat budget :)
Ik weet niet van waar je bent, maar anders moet je eens een kijkje nemen op de onderstaande site ... dit zijn hele mooie kleren, nieuw gemaakt en te koop aan een spotprijsje ... enige spijtige is wel dat ze niet op maat aangepast kunnen worden, maar je kan ze wel op maat bestellen ... de maten staan erbij ...Ik wilde eerst ook een kleed daar halen en ben er zelfs enkele gaan passen ... maar uiteindelijk werd ik verliefd op een andere jurk (wel een 1000 eurokes duurder) in een andere winkel ...Veel succes, ...http://www.everyoneweb.com/bruidskledinganke/ Groetjes, Eef
@Annelies: Ik ga binnenkort eens kijken bij La Sposa, een collega heeft me die winkel ook aangeraden. Alvast bedankt voor de tip!
hallo,Ik weet niet of je ondertussen uw kleedje gevonden heb. maar ik verkoop het mijne (ongedragen) marylise - anika - maat42 - foto via sofie_wouters_515@hotmail.comGR
hey ik heb hier nog een splinter nieuw kleed mijn oma wou me verassen maar ik heb er al 1tjevoor een prijsje mag het zeker weg het is een franc kleedje om dat oma in frankrijk was u kan me een mailtje sturen op het mail super.angie2@hotmail.com