Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze ringen

12-8-2005 9:04:08
Hallo,

Wij hebben onze ringen laten ontwerpen bij een ontwerpster en gisteren zijn we ze mogen gaan passen voor de eerste keer. Wauw, ze zijn echt prachtig. Perfect gewoon en helemaal ons goesting en uniek.

Ik kan al bijna niet meer wachten om hem te mogen dragen voor de rest van mijn dagen.

An en Tom 24/09/05

An
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 419

robben
20-5-2006
 Meld misbruik12-8-2005 10:31:01

Waar hebben jullie hem laten ontwerpen?
Groetjes, Isabelle

An
24-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 11:59:53

Bij Danielle Goffa in Zoersel. Die heeft al heel wat prijzen gewonnen en is ook docente aan een hogeschool. Zij maakt prachtige juwelen, maar niet commercieel, dus van alles maar 1 stuk.

sandy
16-7-2005
 Meld misbruik12-8-2005 12:13:44

idd heb nog les van haar gekregen, plastische opvoeding in de leraenopleiding.
zij maakt idd mooie dingen.

sandy

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik13-8-2005 0:11:35

Dag An

Wij zijn vandaag om ons ringen geweest!!! mooi!! Ze komen van: Van bij Wim Meeussen.
ik heb er vandaag toevallig de ring gezien van mijn vriendin!! en echt waar, 't zijn parels van juwelen!! (http://www.wimmeeussen.be/ )

En net als jou, kan ik niet wachten om hem te dragen, 'k heb er wel al heel vaak naar gekeken..

nog 27 dagen geduld..

Groetjes

Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...