Terug naar overzicht
Mijn schoonzusje is gediplomeerd visagiste.Je kan haar mailen op brigitte_stuyck@hotmail.com.Ze heeft al wel wat ervaring mer bruidsmake-up en ze heeft ook Miss Antwerpen onder handen genomen op de avond van haar verkiezinsoverwinning.
Hey Lies,je mag me altijd contacteren.dorina@xplore.beGroetjes Dorina
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar "Studio Joyce" in Wilrijk maakt reclame voor bruidskapsels en make-up: Godshuisstraat 68, 03/827.07.52, http://www.everyoneweb.com/joycevdmerlen/
Hallo,kijk eens op www.levisage.be Wij kunnen je verder helpen.Groetjes,Caroline
Beste,voor meer info surf eens naar www.fonkel.be
Hallo Lies,Heb je ondertussen al een visagiste?Indien niet, mag je mij mailen voor meer info op sandra_givani@live.be.Ik kom ook aan huis.GroetjesSandra
heyik ben van aartselaar..www.i-shadow.be groetjes
Hi Sandra,Bent u nog op zoek naar een Visagiste voor uw bruiloft?Neemt u dan geheel vrijblijvend even een kijkje op:www.nathalievisagie.nl Prijzen kunt u daar bij mij opvragen, deze zijn ook inclusief een proefdag! :-)Tevens kom ik ook aan huis, en mag u zelf bepalen hoever van tevoren u de proef make-up doet!Ik hoor het graag van u.Groetjes,Nathalie de Jong.