Terug naar overzicht
Hallo wij trouwen in een feesttent en zijn dus ook druk bezig, ik heb net een site gezien die ik wel leuk vond, met veel ballonnen. www.hanegraaf-verhuur.nl moet je daar maar eens op kijken. Als jullie ook nog een idee hebben voor een tent graag.Veel suc6 gr. Gerda
Wij hadden gedacht aan van die ronde lampen van rijstpapier. Die zijn in alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar op o.a. ebay en niet duur.
Hoikes an, wij doen ook in ballonnen voor huwelijk enz.. je vind ons ook terug bij de handelaars maar onder de rubriek discjockey's. kom gerust eens kijken op onze site want je kan met ballonnen echt heel veel doen. mocht je vragen hebben mag je mij altijd ietds laten weten via het invulformulier op onze site. www.ka-music.be alvast nog vee lsuc6 met de voorbereidingen he.grtjs, andy
als je eventueel kan wachten tot na 23 mei kan ik je foto's doorsturen van onze versiering.. Ik kan je niet uitleggen hoe we het doen, het is erg uitgebreid en toch niet duur.. Ik ben ook aant denken om de versiering na de trouw door te verkopen..Wittockske@hotmail.com
@ ellen hey meid,wij trouwen op 09mei dus zou dat wat laat zijn he,alvast veel succesgrtz