Terug naar overzicht
Bij ons kwam Duas zingen. Heel erg tevreden van en een heel schappelijke prijs! www.duas.be Groetjes Evy220 dagen getrouwd
Dag LiesbetNeem ook zeker eens een kijkje op de site van Imperial Brass (www.imperialbrass.be ). Via de site van The Almost Swinging Jazz Band (www.almostswinging.tk ), krijg je ook nog een paar muzikale voorstellen.Groetjes,Tom
www.sopraanmanuela.be kost 300 EURmuziekfragmenten op haar site
Wij gaan ook voor sopraan Manuela, eveneens mijn zus. Ze heeft een groot aanbod aan liedjes en is altijd bereid nieuwe in te oefenen. Ik heb ze ook al live aan het werk gezien en dat was perfect ;-)Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Wij hebben hele goede ervaringen met de live muziek in de kerk! wij hadden de Kerkmuzikanten. Met Rosey als zangeres (www.rosey.be ). Ze waren echt magnifique!! Veel mensen spreken er nu nog over (bijna een jaar later!)Op dit adres kan je Rosey bereiken: info@rose-music.biz
Hey Liesbet,David en Noor, een leuk koppeltje, hebben een prachtige prestatie geleverd in onze viering. kippenvelmomenten van begin tot eind;-))Ik heb hen leren kennen via dit forum. Alhoewel we niet echt heel warm werden van hun samples, maakten we toch een afspraak. Live waren ze echt fenomenaal en we hebben hen onmiddellijk geboekt. En we hebben er geen seconde spijt van gehad.Hopelijk vinden jullie ook de gepaste mensen. Ga nooit af op samples en fragmenten. Live is dikwijls anders. Soms slechter, maar in dit geval 100keer beter. (goeie raad van tante kaat)Veel geluk samen.Liesps: je kan hen bereiken via hun e-mail vervoort130@hotmail.com
kunnen jullie ook wat budgetvriendelijke mensen doorgeven?Want 300 euro vind ik eerlijk gezegd toch wat te veel...wij zijn van zuidwestvlaanderen.dank u voor jullie reacties
Bij ons komt Peggy Richie,we betalen toch 450 Euro voor onze misviering.Je moet rekenen dat deze mensen ook wat voorbereidingswerk hebben aan een huwelijksviering + hun uren + materiaal etc?.... live betaal je natuurlijk hé.Marieke
Hey Liesbet, ook wij vonden 300€ teveel, vandaar ook dat we voor Duas kozen. 'k Geloof dat wij 200€ betaald hebben, maar dat was afgerond naar boven ;-) Misschien dat het een beetje afhangt van welke regio, maar ze spelen overal. Voor ons moesten ze ook een uur rijden, en dat vonden ze nog dichtbij huis :-)Groetjes evy
wij hebben gekozen voor beautiful live in onze kerk: www.beautifullive.be denk ik
Wij hebben gekozen voor Isabelle Dewulf. Zij zingt en laat zich begeleiden door een gitarist. Haar e-mail is idewulf@yahoo.com
Wij trouwen op 22 mei en bij ons komt ook DUAS zingen http://www.duas.be omdat we absoluut geen zangeres wilde. Ze zijn erg schappelijk van prijs € 200 en moeten voor ons bijna 2.5 uur rijden (van Leopoldsburg naar Brugge) maar maken hier geen enkel probleem van!! Je kan enkele liedjes van hen beluisteren op hun website!! Zeker een aanrader! Tes