TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
27-6-2009
|
9-3-2009 12:30:05
Ik ben al driemaal naar Ladeuze geweest voor een trouw. Heel verzorgd, heel lekker, niets op aan te merken maar wel een minpuntje, de zaal is niet zo groot, bij mijn neef waren we met 120 en dan heb je een kleine dansvloer, onze tafel werd zelfs voor een deel weggenomen!!! en dat is niet zo leuk als je niet graag danst... En bij slecht weer ook niet zo veel plaats voor receptie. Bij goed weer hebben ze wel een prachtige tuin In de orchidee ben ik nog niet geweest.
Groetjes
|
|
Vanessa
31-7-2009
|
9-3-2009 16:37:30
Ons trouwfeest gaat door in Ladeuze.. Kan je dus wel nog niet laten weten hoe het daar is :-) Wel al heel veel goede reacties gehoord over het eten dus da's toch al een pluspunt. Zijn daar ook heel goed onthaald, dus dat is ook wel belangrijk.
Wij hebben daar vooral gekozen voor de gezelligheid...is niet zo'n typische grote en hoge zaal, maar met de parket en balken en zo vonden wij dat echt de doorslag geven. Wij zijn wel maar met een 100-tal gasten, dus is dan perfect te doen, denk wel (zoals eerder gezegd) dat het anders misschien krap wordt.
Wij hopen uiteraard op goed weer, zodat we volop kunnen genieten van de tuin en binnenplaats.
|
|
Vanessa
31-7-2009
|
9-3-2009 16:38:46
Met hoeveel gasten zijn jullie? Denk dat dat ook wel belangrijk zal worden in jullie keuze...
|
|
Brenda
22-5-2010
|
9-3-2009 16:41:51
Onze voorlopige gastenlijst bestaat uit 96 personen.. We gokken dat we tussen de 80 en de 90 gaan eindigen.. We vinden de zaal ook zo mooi, maar we willen absoluut ons feest in 1 zaal vieren en niet in 2. Wanneer trouwen jullie en zitten jullie met 100 in die ene zaal of zetten jullie tafels in het zaaltje om de hoek? Het ontvangst vonden we ook supertof!
|
|
Brenda
22-5-2010
|
9-3-2009 16:43:13
Heidi, weet jij toevallig nog of jullie in die ene zaal zaten? We hebben inderdaad een beetje schrik om te dicht bij elkaar te zitten...
|
|
Vanessa
31-7-2009
|
9-3-2009 17:04:30
Volgens wat ze ons de eerste keer vertelden, worden er ook om de hoek tafels geplaatst. Wij zijn van plan om daar dan meer de jeugd te zetten, die 's avonds waarschijnlijk toch vlug op de dansvloer staan...en eenmaal het feest goed op gang is, is niemand verplicht op zijn stoel te blijven zitten é, kunnen gerust ergens anders zitten dan...
We maakten ons daar eerst ook zorgen over, maar zien daar nu niet echt meer een probleem in. Onze tafel wordt ook zo geplaatst zodat we een zich hebben op beide delen van zaal.
Mijn neef is vorig jaar ook getrouwd, en had om die reden zijn feest daar niet gedaan...heeft er dan achteraf wel spijt van gehad...
Wij willen het ons achteraf niet beklagen, dus volgen we ons gevoel!
Ben een tiental jaar geleden (als tiener) eens naar een trouwfeest in Orchidee geweest, weet dat het daar toen ook wel allemaal in orde was hoor...maar ja, kan er niet zoveel over zeggen, aangezien het toch wel al lang geleden is :-)
Wanneer trouwen jullie precies?
|
|
Vanessa
31-7-2009
|
9-3-2009 17:07:41
O ja, wij trouwen op 31 juli 2009 :-)
|
|
Brenda
22-5-2010
|
9-3-2009 17:12:49
We willen graag trouwen op 22 mei 2010.. Op voorwaarde dat feestzaal, kerk en stadhuis dan samen kunnen.. Ik moet nog redelijk lang aftellen, maar dat geeft niet, trouwen is altijd een droom geweest, ik wil gerust een jaartje op mijn gemak alles voorbereiden :-)
|
|
Vanessa
31-7-2009
|
9-3-2009 17:16:27
Groot gelijk hoor, want het vliegt voorbij, geloof me... ergens wil je dan wel dat die voorbereiding nog wat langer duurt, dat je er langer van kan genieten...Want die ene dag zal zo vlug voorbij zijn
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Ellen
20-6-2009
|
10-3-2009 14:27:44
Hallo,
wij trouwen op 13 juni in Orchidee! Superontvangst en nog niks slechts over gehoord. Zelf 3 jaar geleden feest in Ladeuze gehad en was idd in 2 zalen. Wij wilden 1 zaal met iedereen rond dansvloer en we wilden ook allemaal ronde tafels(behalve eretafel). Zo kan iedereen met iedereen babbelen. We hebben wel zeker 120 man voor avondfeest.
Groetjes,
Ellen
|
|
Tamara
20-9-2008
|
13-3-2009 14:35:08
Wij zijn op 20 september vorig jaar getrouwd in den orchidee. aan iedereen aan te raden (kben natuurlijk maar 1 keer getrouwd en heb dus geen vergelijk) maar het was een super ontvangst. Alles was super in orde, de zaal was schitterend, we voelden ons echt de belangrijkste mensen die avond.
Ze zien ook veel, zo heb ik nooit moeten rondkijken van wat nu en wat met mijn bloemen want onmiddellijk na ons kwam iemand van het personeel die mijn boeketje in de houder ging steken, ook de bloemstukje van de kerk werden onmiddellijk in de zaal verwerkt, de eerste fles hebben ze gechambreerd, ... OOk een tip van de feestzaal was foto's met het bruidspaar en de verschillede tafels , vond ik eerst wat raar maar nu wel blij zo hebben we van iedereen een foto. Je mag er ook blijven slapen in hun bruidssuite en dan krijg je s avonds nog een klein flesje champagne en smorgens ontbijt op bed. (niet dat we veel geslapen hebben maar hun bad was wel deugddoend...) Wij hadden ook een trouwsite en de dag van de trouw kregen we smorgens nog een berichtje van de feestzaal om ons succes te wensen. twas echt een superdag en de feestzaal is daarin echt een versterkende factor geweest.
foto's op www.20september.bruiloftsite.nl
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|