Terug naar overzicht
Ik denk dat we gewoon broodjes en misschien gebak gaan bestellen voor 's middags. Ik veronderstel dat je ook een avondfeest hebt? Als je nog eens "warm" gaat eten; gaat het misschien wat veel zijn?
hey,wij gaan gewoon zelf een paar pistolets maken.we trouwen pas om 14u30 dus is er allen maar de ouders van beide kanten , getuigen en een koppel dat van nederland komt.groetjes Daisy25/09/2009
Wij trouwen pas om 14u, dus voorzien we sandwiches en pistolets voor de ouders en de getuigen die er al eerder zullen zijn. Mijn collega die 's ochtends al trouwde had een lichte menu in een apart zaaltje voor de mensen van de suite. Ik geloof een soepje en een lichte hoofdschotel, gevolgd door een ijsje.
wij doen ook gewoon broodjes (waarschijnlijk zo een verassingsbrood), ze hebben s'avonds al een heel menu dus dit zal wel volstaan
HeyWij trouwen om 11.30 u. voor de kerk. Daarna gaan wij foto's nemen en voorzien wij een picknickmand. De mensen van de suite moeten dan maar zelf zien wat ze daarna doen. Vanaf 15 u. worden ze verwacht voor een lekker diner. 'S avonds doen wij voor iedereen nog een dansfeest met hapjes en drankjes.Niet gemakkelijk hé!Veel succes alvastGroetjes Caroline
Wij gaan ook wrsl broodjes nemen.Ma ons mama had zo iets gevonden waarvan ik het veel te duur vind voor al die dingen dak niet graag mag en dan wrsl met boter :sDus ik hoop haar te kunnen overtuigen gewoon koffiekoeken ofzo...Groetjes, laura
wij ook mini belegde broodjes, hebben er vorig weekend besteld om es te proeven of ze lekker waren, 't viel wel tegen want meer dan de helft was met vis en wij eten da ni graag, dus als we ze bestellen voor de dag zelf, vragen we specifiek om er maar een klein aantal met visbeleg te makenchance dat we ze vooraf eens wilden proeven, anders stonden we daar den dag zelf met een opgetrokken neus :)groetjes!
Bij ons ook een verrassingsbrood...We trouwen om 11u & daarna gaan we bij mijn schoonouders thuis.Rond 13u30 ofzo vertrekken we dan voor de foto's & aankomst feestzaal gerekend om 15u30. wij hebben daar alternatieve viering om 16u15.GroetjesMarieke18/04/2009P.S. op voorhand smullen is mss wel aan te raden. Voor onze nieuwjaarsreceptie op 't werk heb ik de broodjes daar besteld :).En ze waren lekker! mmm
Onze eucharistieviering zal om 13h gedaan zijn en de receptie zal om 15h beginnen.De suite zal al naar de feestzaal gaan en zal daar broodjes, gebak en een bouillonetje of zo vinden. Wij nemen een picknick mand mee (foto's trekken) en we denken dat we niet tijdig gaan terug zijn. (uitlopen kerk - +half uurtje rijden tss kerk en foto plaats - foto's - naar feestzaal rijden +- 20 minuten) En daar zal afhangend van het weer ook broodjes en een bouillonnetje (of gazpacho als het warm is) inzitten.Veel succes
Na het stadhuis maken wij een rit met de huifkar. De mensen van de huifkar voorzien een picknick onderweg (schuimwijn, fruitsap, koffie of thee, toastjes, pistolet met beleg, 2 sandwiches met beleg, een koffiekoek en een assortiment fruit).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij trouwen om 11uur en gaan daarna iets eten (voordat we voor de kerk trouwen). Onze traiteur had voorgesteld om een pastabuffetje te doen. Verteerd snel, en iedereen lust het. En het is belachelijk goedkoop 5 à 6€ p.p voor 5 verschillende soorten pasta... We hebben nog niet beslist, omdat ik ook had gezegd voor broodjes, maar ik denk toch dat we dit gaan doen...