Terug naar overzicht
dat kan toch zeker?? wij hebben een videoreportage waarbij er bij de openingsdans een samenvatting van onze dag wordt afgespeeld... uiteinlijk moet je toegeven dat twee mensen die wat staan te schuifelen niet zo boeien zijn om heel de tijd naar te kijken...
Hallo Sofieje kan die foto's ook laten afspelen als iedereen binnenkomt in de zaal en plaats gaat nemen. Er zit toch steeds wat tijd tussen vooraleer ze hun eerste gerecht ontvangen ... Wij zijn ook aan het kijken om met babyfoto's te werken maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat we ook nog niet bepaald hebben wanneer we ze tonen :-)groetjesLien 26/05/2006
Hallo Sophie,Wij zullen waarschijnlijk voor het dessertbuffet wat foto's van onze wettelijke en kerkelijke trouw tonen. Zo kunnen de mensen die er niet bij aanwezig zijn, toch enkele foto's bekijken.GroetjesElke
Hey LienMag ik vragen hoe jij te werk gaat om die foto's voor te stellen. Ik dacht met powerpoint, daar kan je makkelijk mee werken en tekst en foto's samen verwerken. En je kan er altijd leuke animatie bij steken. Ik zou dan via mijn werk aan een projector en een scherm geraken
Hallo, Wij gaan tijdens de maattijd foto's laten afspelen van toen we klein waren... en dat de ganse tijd. Met de openingsdans wordt een filmpje afgespeeld van wat er tijdens de dag gebeurde, daar zogt de cameraman voor en dat vonden we leuk want niet iedereen zag je al van in het begin. Na de openingsdans wordet er een babbelbox gestart die open staat voor alle gasten, om hun zegje te doen. daar krijgen we dan ook een montagefilm van.Er zijn tal van mogelijkheden die je kan doen, alvast succes!Lindsay (nog 28 dagen te gaan )
Allemaal heel leuke ideeën. Je moet er denk ik wel rekening mee houden dat ze normaal voor iets te projecteren de zaal wel wat verduisteren. Is er dan nog voldoende licht om te eten? 't Is maar een vraagje hé. An & Tom 24/09/05
je kan de foto's ook door iemand aan elkaar laten praten, een beetje voor de openingsdans.nadien kan je ze gewoon laten aflopenecht storend is dit niet hoor, valt goed meeGezien het feest dan al begonnen is,is de zaal toch al verduisterd
hallo Sofieik denk ook met powerpointpresentatie die we zullen schrijven op een dvdke en dan met een beamer werken ... Amaai er komt feitelijk heel wat meer kijken bij een huwelijksfeest dan ik dacht :-)groetjesLien26/05/2005