Terug naar overzicht
www.paly.be 425 EUr voor de hele dagKomt aan huis dus je moet geen verplaatsing doen is van Opglabbeek
Beste Isabelle,Eerst en vooral van harte proficiat met jullie huwelijk.Ik ben wel niet uit de buurt maar verplaats me door het ganse land zonder meerkost en kom ook tot bij jullie thuis om alles te bespreken.Kijk gerust op www.karlgoosen.smugmug om wat voorbeelden van mijn werk te bekijken of mail me op info@karlgoosen.be voor meer informatie.Mvg,Karl
sorry ik heb een kleine fout gemaakt. De correcte site is : www.karlgoosen.smugmug.com Mvg,Karl
Onze fotograaf is van Hasselt (Ronny Wertelaers). Ik had mijn oog eerst laten vallen op Tom Palmaers (www.tompalmaers.be ), maar hij was op onze trouwdag al bezet.
He, dankje voor de tips!Tom Palmaerts heeft een erg mooie site. De huwelijkskunsten van Karl Goosen kan ik niet bekijken (is een gesloten map), dus dat is geen optie. En Patrick op 't Roodt heeft ook wel mooie foto's, ook al is het iets verderweg. Dankje! Als er nog mensen fotografen in de buurt weten, reageer maar, ik heb nog geen knoop doorgehakt op dit moment. :-)
wij hebben els verbakel uit beverst. Haar website is www.studioevf.be groetjesKatleen
hoiondertussen zijn we er uit, we gaan in zee met Ronny Wertelaers uit Hasselt. Bedankt allemaal!isa