Terug naar overzicht
Hallo,Wij leggen kaartjes en pennen op tafel, zodat ze daarop hun persoonlijke boodschap kunnen noteren.Groetjes,Cindy
... een kistje wijn kopen, alle gasten iets laten opschrijven op kaartjes, in kistje doen, kistje dichttimmeren, en bij jullie 5de huwelijksverjaardag opdrinken ...bij vrienden was er een grote opbergkist van IKEa met wite panelen, die hebben we met speciale stiften volgeschreven
Hoi Céline,wat leuk, wij trouwen ook binnen twaalf dagen! Ik heb ook al eens gehoord van een spiegel of een deur uit je huis waar de genodidgden dan iets op kunnen schrijven, maar wij houden het gewoon bij een receptieboek.Veel succes!Lieve groetjesIlse
Dag Céline,Wij hebben De Praatpaal ingehuurd.Is meer in de stijl van vraagjes op tafel leggen dacht ik & de camera die draait hé.Of die nu nog vrij is, geen idee.GroetjesMarieke
Wij hadden in de Casa schildersdoeken gehaald en daar hebben de gasten met textielstift op geschreven. Die hangen nu in onze hal!
een wensboom, wensput, spiegel
kijk eens op de site van dantesimport.nl, daar staan originele gastenboeken op, zoals een vaas, bordjes met een speciale stift, een canvasdoek...
Ik was mijn gastenboek helemaal vergeten, zat in mijn dagtas, maar toen we bij de zaal aankwamen, was dat t laatste waar ik aan dacht... Wij hadden wel een fotograaf die van iedereen een foto nam. We hadden een grote gouden kader, waar iedereen met twee of meer achter moest gaan zitten en toen nam de fotograaf de foto. Er is wel wat afgelachen! Ben benieuwd naar t resultaat!groetjes,Nele
Wij gaan briefjes op tafel leggen met een foto op van ons en de vraag: "Hoe denk je dat Oliver & Wendy hun leven er binnen 10 jaar zal uitzien?" Mensen kunnen dan hun gedachten opschrijven en er is ook plaats voor een wens. Alle briefjes worden dan in een doos gestopt en op onze 10de huwelijksverjaardag gaan we die allemaal bekijken. Lekker spannend en een leuke herinnering aan de dag!
Onze fotografe zei van een foto, met daar rond een spiegel waar de mensen iets kunnen opschrijven. Zo kan je dat later ook doen als je kindjes geboren worden en die dan in de trappenhal van je huis of zo hangen.Ook al gezien en leek me leuk, maar... Een canvasdoek met daarnaast verf. In het begin heel leuk, na een tijdje: een dikke klodderboel...
Hey, zaterdag zijn we naar een trouw geweest. Zij hadden een dekbedovertrek klaar liggen. Dit zo gevouwen dat er op 1 lange strook geschreven werd. Dit dan ook met tekstielstiften zodat het er niet uitgewassen wordt. Wij gaan gewoon een boek leggen denk ik. groetjes, Carolina
check www.hetfeestviltje.be vind ik wel nog leuk en origineel en je moet zelf niet nadenken om alles in orde te krijgen!succes met jullie trouw!
wij doen een wensboom.Dus je maakt kleine kaartjes die je met een lusje en een parel versiert.. en daarop moeten de mensen hun wensen schrijven en in de boom hangen.Het geluk van die wens gaat dan in de boom. En dan moet je de boom planten in je huisje en die boom brengt dan geluk in het gezin.en ook leuk om de traditie verder te zetten. Je kan bij elk geboorte in uw gezin een boom planten. Zodat de boom groeit met je kind. (ik had dit ooit ergens gelezen.. ) :) alleen heb ik nog geen geschik boompje gevonden. ( wij dachten nu aan buxussen.. want dat kan tegen een stoot)
al eens iets van de praatpaal gehoord? Het leuke is, dat de mensen gewoon op een rode knop moeten duwen en dan hun wensen kunnen inspreken. Door die firma word dat dan als een mooi filmpje samengevoegd... Het grappige is, dat de mensen niet alleen na het drukken op de rode knop opgenomen worden, maar ook ervoor zonder dat zij het weten :pgrtjs,cindy notredame(wedding planner en ceremoniemeester)www.dreamdayevents.be