Terug naar overzicht
Vraagje, wordt dit echt gedaan???Of is dat weer commerce?Zoals een cadeau voor de bruidegom?Ik zou graag eens weten hoe anderen hierover denken, ik twijfel nog.Onze ouders die doen dat met plezier, die wille anders als geen grote cadeau's voor nieuwjaar, verjaardagen etc, laat staan op zo een dag...Mijn ma is al content met een paar oorbellen van 10 euro voor haar verjaardag, die wil echt niets meer...GroetjesMarieke18/04/2009
hey,of dit nu gedaan wordt of niet. doe gewoon jullie eigen ding hé. Ikzelf ben een fotoboek aan het maken van toen we klein waren tot nu met daarbij de nodige grappige teksten. Denk wel dat ze die zullen apprecieren. Voor de papa's ga ik en lekkere fles wijn halen omdat ze alletwee wijndrinkers zijn.groetjes
Hoi,Inderdaad doet iedereen hiervan wat hij wil... Wij geven onze ouders en grootouders een tegoedbon voor een etentje... Op dat etentje zullen ze dan verrast worden met een trouwalbum...Voor de getuigen hebben we een vivabox...Barbara10-4-2009
Marieke,Best veel mensen doen dat.Wij hebben dat niet gedaan.
Mooie champagne glazen waar de 1°letter van hun voornaam is in gegraveerd geef je in een sierlijk doosje samen met een klein flesje champagneJe kan me altijd mailen voor meer infomarie_4562@msn.com