Terug naar overzicht
Ik vind het nogal riskant om nu al maatje kleiner te bestellen. Zou eerder vragen om de afspraak beetje te verzetten als dat kan, dan direct maat kleiner bestellen. Denk ook dat winkel dat niet gaat willen doen, want zij nemen ook risico. Anders moet je je situatie eens uitleggen aan hen en hun advies vragen daarover???
hey, waar ik mijn kleedje gekocht heb nemen ze liever een maatje groter dan 1tje te klein omdat het gemakkelijker is om het een maat kleiner te maken dan het groter te maken.het zou ook mooier in model blijven dan.groetjes
Niet doen zou ik zeggen.ik had mijn kleedje in de maat die ik toen aanhad, en een beetje te klein was besteld. (zou ook nog afvallen en heb ik ook gedaan, wel 10kg)maar aangezien mijn eigen kleed een andere stof was en niet 'meegaf' was het bestelde kleed te klein.dit wil je echt niet meemaken.het hangt natuurlijk ook een beetje van het model af he. een simpele snit kunnen ze vaak probleemloos aanpassen, een moeilijkere snit kan dan zijn model wat verliezen+...