Terug naar overzicht
Inderdaad je moet overal vlug bijzijn..Heb je al een feestzaal want dat doe je toch best zeker een jaar op voorhand.Ivm met muziek in de kerk heb ik geen idee,want wij doen een viering via uvv.Onze dj zal ronny van vlaanderen zijn,naar het schijnt zeer goed(wij zijn van aalst).
Hoi Valerie,Mijn schoonbroer zn zus (hm, dat klinkt al ingewikkeld :) ) heeft een prachtige stem en zingt regelmatig in trouwmissen. Toen mn zus trouwde, heeft ze ook gezongen en het was echt schitterend! Je mag zelf aangeven wat je graag hoort, ik herinner me dat ze toen een paar liedjes uit "La vita e bella" gezongen heeft en het was gewoonweg ontroerend mooi...Ze woont in West-Vlaanderen, dat is misschien wel goed te doen voor jullie?Groetjes,Liesbeth
het is natuurlijk te zien van welk soort muziek jullie houden, maar kijk es op www.peter-rammeloo.be Deze jongen zingt al sinds kindsaf bij kerkkoor, doet regelmatig een huwelijksmis en kan zeer mooi zingen. Hij is van oost-vlaanderen.
hey valerie kijk eens op www.themaxxx.be
Dag valerie,Wij trouwen op 14 mei 2010. Wij hebben onze Dj vastgelegd. Het Studio Happy Music. Ik had het ook via deze weg gevraagd en er waren veel goede reactie's. ze vragen 500 euro voor gans de avond. geen extra vervoerskosten of zo. Ze zijn van Aalter. Je kunt altijd eens naar de site gaan. www.studiohappymusic.be . Wij zijn in iedergeval blij dat we die gekozen hebben.Groetjes Evy