TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
4-7-2009
|
10-3-2009 9:10:02
Wij trouwen op 4juli 09 en onze dj zal ronny van vlaanderen zijn,naar het schijnt zeer goed.Wij zijn van aalst.
|
|
Kristel
|
10-3-2009 9:34:12
|
|
Ellen
27-6-2009
|
10-3-2009 9:36:26
Hey
Onze DJ is Dany van Swing. Hij draaide ook op het trouwfeest van mijn nicht en was super!
Groetjes
Ellen 27 juni 2009
|
|
Jan
|
10-3-2009 13:12:13
Valerie, informeer eens bij Happu Music (zie op de publiciteitspaginas van deze site) Ambiance verzekerd ! Veels suc6!
|
|
Daniel
|
10-3-2009 16:08:20
Hallo Valerie, Wat voor DJ zoek je eigenlijk - welke stijl ? Voor een allround ambiancemaker kan je misschien eens informatie vragen bij hout1234@hotmail.com Die mannen komen steeds met 2 en zijn van de streek. Alvast succes toegewenst !
|
|
Alex
|
10-3-2009 16:45:55
Kom eens kijken naar www.djlex.be , want speel zowel in West- als in Oost-Vlaanderen.
|
|
kim
|
|
|
Bjorn
|
10-3-2009 18:57:07
beste, indien u intresse heeft, wij verhuren discobars in oost en west vlaanderen, www.soreynsound-light.be vriendelijke groeten
|
|
benny
|
|
|
Rik
|
11-3-2009 0:22:46
Valerie, alle muziek naar je wensen, all-in prijs (uren, vervoer, lichtFX), optioneel alle muziek met videoclip op scherm, alles gefilmd in HD, fotoshoots, je pics op scherm...scherpe prijzen.
www.wijtrouwen.com/discovideo referenties, videosamples en meer info@discovideo.be grtz
|
|
FRANKY
|
11-3-2009 2:22:18
|
|
Cedric
|
|
|
ann
13-4-2007
|
12-3-2009 20:36:00
hoi
ga zeker eens kijken op www.bartvandekeer.be Een hele goede dj, zorgt voor veel ambiance. Hij is een echte aanrader.
|
|
Nathalie
|
|
|
Kris
|
14-3-2009 14:38:21
Beste Valérie,
Wij verzorgen (live) muziek en/of discobar voor zowel de huwelijksviering, receptie, als het avondfeest. (=muziekplanner) Wij werken enkel met professionele muzikanten en dj's, dus de kwaliteit is gegarandeerd.
Contacteer ons gerust als u meer informatie wenst.
Met vriendelijke groeten,
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
Jean
|
16-3-2009 16:08:46
Hallo,
Ik zou u kunnen een goede discobar aanbevelen, zelf doe ik geen discobar, maar werk al meer dan 30 jaar in de feestwereld voor andere zaken. Ikheb dan ook bijna alle discobars van de streek meegemaakt, en ik kan u verzekeren dat er meer en meer kaf tussen het koren zit.
aangezien dit geen forum is waar reclame mag gemaakt worden????, moogt u mij gerust eens mailen, ik kan u enkele kontaktadressen bezorgen van discobars die jaren ervaring hebben, niet te duur zijn, en degelijk materiaal hebben,uiteraard heb ik hier persoonlijk geen commerciële belangen bij, maar meer en meer maak ik trouwfeesten mee, waar de discobar gewoon rampzalig is, jammer bestaan hier nog geen wetten of normen voor ( alhoewel we er al misschien genoeg hebben).
U kan mij vrij kontakteren, mail gerust, dan staat het nog vrij van te doen of laten wat u wil
groeten
JVDV
|
|
andy
|
17-3-2009 21:03:54
Kaf en koren tja inderdaad ..... Maar er zijn ook nog goede dj's hoor. Ee nfirma die dan wel niet uit de buurt is maar zeer veel in de regio's oost en west vlaandere nzit staat trouwens hier in de rechterkolom. Je hoort er hier weinig over maar toch kan ik verzekeren dat deze mensen (trouwens er werken 7 dj's voor) wete nwaar ze mee bezig zijn. Steeds feest op maat van de klant en als je hun gastenboek bekijkt ook niets dan positiefs. www.ka-music.be
|
|
Inge
|
22-3-2009 10:09:11
|
|
Lieven
|
8-4-2009 17:07:54
Beste Valerie
Uit de Oost-Vlaanderen hebben wij verschillende DJ's die u kunnen helpen. Via een personeelijk gesprek past de DJ zich aan aan uw wensen. Een bijkomend voordeel van onze organisatie is dat elke vrijdag, zaterdag en zondag er 2 tot 3 vervangers zijn als de normale DJ ziek is of een ongeval heeft. U hoeft zich dus geen zorgen te maken, want er is altijd iemand op uw feest.
Surf anders eens naar www.ludwigs.be en vraag vrijblijvend een offerte aan.
Met muzikale groeten
Lieven Ludwigs DJ-team
|
|
Jozef
|
15-5-2009 22:03:19
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|