Terug naar overzicht
Hey DominiqueWaar je zoveel stof kan huren weet ik niet, maar op de zondagsmarkt in Brussel en in Turkse stofwinkels kan je aan vrij goedkope stoffen geraken.Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.Véronique C.15/5/09
hey,Je kan ook eens bij ikea kijken, daar verkopen ze ook stof per meter. Veel succes met je zoektocht.groetjes jessica
Hoi Dominique,Ik weet niet in welke buurt je woont, maar ik zat vroeger in een jeugdbeweging in de westhoek. Daar zijn heel wat weverijen en die hebben vaak rollen stof die ze geweven hebben als proef of die ze niet kunnen verkopen omdat er foutjes in zitten.Bijna elk jaar gingen wij daar een paar rollen halen voor 20 euro of zo. En dat waren serieuze rollen hoor; honderden meters lang...Groetjes,Liesbeth
Hoi Liesbeth,Ik ben van Olen (in de Kempen) dus ik denk dat het een beetje ver is om die rollen te gaan halen. Toch bedankt...Dominique
hey,In Reusel (Holland) net over de grens met Arendonk is een groot stoffenmagazijn, echt aan dumpingprijzen. Ik weet nu wel de naam niet meer. Maar als je van Arendonk Reusel binnen rijdt dan is het aan de linkse kant. Is precies een oude fabriek.(je bent wel lang op voorhand bezig he, straks zit de mot er al in ;))
hehe, ik ga de stof nu nog niet halen hoor... Tis maar dat ik er mee in mijn gedachten zit en dan wil ik ook ineens weten waar ik het zou kunnen halen. Maar ja, ik ben inderdaad al lang op voorhand bezig... ;-)
wij trouwen september 2009 en heb voor dezelfde reden als jij meters witte stof nodig. We doen onze receptie/fuif in een zaaltje, en wil alle muren drapreren met witte doeken. Iemand met nog ideeën over waar te halen is dus welkom!
vergeet niet die stof te behandelen met anti brand spray he ladies!dit is eigenlijk verplicht van de brandweer en je wil zowiso geen risico lopen!!
Dag dominique,In Oostende(zandvoorde) bij Verkemping kun je veel en goedkoope stof kopen. ik weet niet als je echt ergens stof kan huren. mss bij zo'n speciaal zaken voor feesten die tenten verhuren en decoratie.groetjes Evy