Terug naar overzicht
Dag Annelies,Wij zijn van Hamme, (ovl) en hadden het gedacht om onze alternatieve viering in een tent te laten doorgaan.Tent is wel duur hoor dus bij ons is het de tuin bij goed weer & bij slecht weer zaaltje naast de feestzaal.Bij Bim Outdoor dacht ik heb ik prijs gevraagd & nog bij een paar. Ik zou moeten kijken... anders stuur me op: honnay@hotmail.com een mailke. Ik zal zien wat ik nog zitten heb.Ik denk dat je rap mag rekenen 1.500 Euro min. voor zo een grote tent...Ik vind dat je dan beter naar een feestzaal gaat.SuccesMarieke18/04/2009
hey, een nicht van mij geeft ook een feest in een tent deze tent kost 2000euro ik vind dit veel wij hebben een zaal en wij betalen 6000euro eten en drinken alles in.als je dus een tent neemt zit je al duur en dan moet er nog eten en drinken zijn.mijn nicht moet ook zelf zrgen voor versiering en dergelijkeze moet ook 8 sterke mannen voorzien voor het opstellen van de tent en het afbreken.veel succes groetjes an
Opgelet! Vanaf half 2 moet de muziek zéker véél stiller gezet worden, in St-Niklaas!! Ook al heb je een vergunning! --> de reden waarom er ook geen 100-dagenfuif meer is in een tent op de markt!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ok meisjes, bedankt voor de info, het zal dus wellicht een zaal worden dan, jammer maar 2000 euro voor een tent is toch wel een beetje boven het budget! ;-)We zijn er al wel enkele zalen gaan bezichtigen maar ik ben eigenlijk op zoek naar een originele locatie waar we een bbq ofzo kunnen doen, heb tot nu toe nog niet echt iets naar mijn zin gevonden.Groetjes Annelies
DagAnnelies,Onze feest gaat door in het Park van Beervelde. Echt mooie locatie hoor & bij goed weer heb je de tuin, binnenkoer...GroetjesMarieke
hey anneliesals dj heb ik al een paar feesten in een tent gespleeld inderdaad het geluid moet aangepast zijn vanaf 22.00 u ook met nachtvergunning als je die krijgt ? (moet je afhalen bij de politie in sint niklaas)aan te raden feestzalen hotel beveren kan je bbq met buffet combineren kastelenhof te stekene ook bbq combineren met buffet eventueel waarbij niet veel geburen zijn en uw feest gedeelte buiten kan doen is er een probleem kan je binnen in de feestzaal verder feestenmet groet benny discobar the maxxwww.themaxxx.be
Wij hebben binnenkort een trouwfeest in het Kastelenhof in Stekene. Met aparte traiteur, dus dat kan zeker!Groetjes,Vérohtt://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Bestewij verhuren ook tentenkijk even op www.partylighting.be Mvg