Terug naar overzicht
hey,alvast een dikke proficiat met de nog 39 dagen te gaan. Van mij zijn ernog 116 pfff lijkt nog eindeloos lang.... Wat mag je niet vergeten?? euh ff denken.- Je trouwkleed ophalen :-)- Je ventje zijn kleren- de Ringen- Bruidskindjes- alles controleren van de kerk als je voor de kerk trouwt-ceremoniemeester- Dj- Videograaf- Fotograaf- Kijken of alles in orde is van de zaal, menu's, bedankingen, ...kan op nie veel meer komen.groetjeswww.everyoneweb.com/4juli2009
wij nog 74 dagen .. ben ook bijna overaal mee klaar, details trekken nu ook al onze aandacht :)wij gaan enkele dagen voordien eens rijden naar de kerk en de feestzaal langswaar de limo rijdt, om te checken dat er nergens serieuse omleidingen of wegenwerken aan de gang zijn .. we zijn nogal redelijk schema gebonden, en wil geen halfuur te laat komen :)ook gaan we een week of 3 nog naar iedereen waarvan we afhankelijk zijn (dj, fotograaf .. de lijst die evi ook al noemde) een mailtje sturen om zeker te zijn van alle afspraken en vastgelegde uren :)groetjes!
Wij trouwen ook 18 april!!!!Leuk zeg! Wat moeten jullie nog doen?Wij- bloemen- versiering (thuis & wagen)- nummers tijdens eten & nummer voor taart- menu's printen- hemdje bruidsjongen- notaris definitief afspraak maken.Moet ik nu panikeren :).Mariekehonnay@hotmail.com
Begin de stress ook te voelen. Bij ons staan er nog 24 dagen op de teller. Ben bijna elke dag bezig met alles te overlopen en heb ook een lijstje klaar liggen wat we op de grote dag zelf niet vergeten mogen mee te nemen, zoals deo, reuk, naald en draad,...wat dient er bij ons nog te gebeuren:- de misboekjes dienen nog gedrukt te worden, maar ik zou ze volgende week hebben... en heb er wel het vertrouwen in.- vrijdag komen we nog eens met de ouders bijeen om de ganse te overlopen- volgende week nog eens een afspraak met de feestzaal, DJ, priester.- ceremoniemeester heeft zijn takenpakket toegestuurd gekregen.- Tafelindeling is in orde gemaakt.Ik ben er van overtuigd dat alles wel goed geregeld is, maar toch blijf je je afvragen of je niets over het hoofd hebt gezien.En hopelijk wordt het weer mooier als vandaag ;-)Inge03/04/09
Hoi,Bij ons nog 31 dagen op de teller... Ik heb momenteel nog geen zenuwen. Alle voorbereidingen verlopen vlot en nu zijn het bij ons dus ook de details die aangepakt worden.Wat moeten wij nog doen:- Menukaarten afwerken- Wegwijzers feestzaal maken- Tafelschikking afwerken- Laatste fotolocaties gaan bekijken (wij moeten onze locaties zelf zoeken)- Receptiehapjes bespreken- Test make-up- DecoratieEigenlijk valt da allemaal wel mee... Geen zorgen maken, je komt er wel...Barbara10-4-2009