Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging schieting

10-3-2009 13:34:43
Zou er mij iemand kunnen helpen om een origineel tekstje op te stellen om mensen uit te nodigen bij de schieting? We zouden nl een klein kaartje bij de uitnodigingen stoppen om bepaalde kennissen en vrienden meteen ook uit te nodigen voor de schieting.

Is er iemand in een creatieve bui om zo'n tekstje neer te pennen?

Bedankt!

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 947

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-3-2009 14:08:15

Wij nodigen de mensen gewoon mondeling uit voor de schieting. Anders voelen sommigen zich toch wel min of meer verplicht te komen... Mondeling is eerder vrijblijvend, wat de schieting ook is...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Mieke

Meld misbruik10-3-2009 14:51:15

In onze vriendenkring is het toch de gewoonte dat er een klein briefje bij de uitnodiging wordt gegeven. Misschien is dit ook afhankelijk van regio tot regio?

Heeft er iemand een ideetje voor ons?

Groetjes

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik11-3-2009 13:51:48

wij hebben dit ook mondeling gedaan..

els

Meld misbruik11-3-2009 15:13:43

wat is een schieting?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-3-2009 18:18:53

Een schieting:

De dag voor je trouwt worden er, met een soort kanon, schoten afgevuurd. Dit is om de kwade geesten te verjagen voor het feest (een beetje zoals de bommetjes bij het chinese nieuwjaar).

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

an
9-5-2009
 Meld misbruik11-3-2009 19:39:38

hey,
mijn ventje is van Wvl en wou dat ook,
maar ik ben Limburgse en hier kennen we dat niet. Maar om op uw vraag te antwoorden ik zou een klein briefje maken
met erop deze datum zeker vrij houden ofzo
grtz

Raquel
16-5-2009
 Meld misbruik31-3-2009 10:46:26

hey, heb je dan zo een tekstje gevonden. Ik ben daar ook naar op zoek :-)

9/05/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...