Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ evelien

10-3-2009 14:22:22
Hej, wij trouwen ook op 26/09/09 in Leuven, spannend he, om welk uur trouwen jullie?

groetjes

marijke
13-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 362

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik10-3-2009 18:36:10

Hey Marijke,

Ah fijn, dan kunnen we elkaar nog tegenkomen op het stadhuis ;-)
Ja nu begint het allemaal dichter bij te komen he. Nog 200 dagen!
We trouwen om half drie voor de kerk en voor het stadhuis moeten we nog even afwachten he. Gaan jullie ook donderdag aangifte doen en een uur vastleggen? Wel makkelijk dat het stadhuis dan 's avonds ook open is. Wij zouden graag zo laat mogelijk trouwen want anders moeten mijn (bijna-)schoonouders supervroeg vertrekken (komen uit West-Vlaanderen) en aangezien het wellicht laat zal worden...
Trouwen jullie ook voor de kerk? En in welke dan? En waar is jullie feest? (als ik zo nieuwsgierig mag zijn:-)) Onze mis is in de Sint-Kwintenskerk in de Naamsestraat en ons feest in het pajottenland. We hebben daarvoor gekozen omdat dat voor de familie op de terugweg ligt.

Nog veel voorbereidplezier!
Evelien

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik10-3-2009 19:19:59

Ter info: Ga dan maar goed op tijd, want in Leuven moet je aansluiten op de al geboekte uren. Als er ieand voor je 11 u vastlegt, kan je dus niet zomaar 13 kiezen, maar enkel 11u15. Tenzij er genoeg huwelijken zijn die dag, om van 11 tot 13 u vol te boeken, dat weet ik niet. :)

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik10-3-2009 20:54:41

Ja, dat hadden ze ons eerst ook gezegd maar toen ik vorige week nog even langsging om te checken of onze geboorteaktes aangekomen waren, zei die dame dat in het 'hoogseizoen' (en september rekenen ze daar nog bij) niet moet aangesloten worden... Ik weet ook niet wat nu waar is maar we gaan zeker op tijd gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...