Terug naar overzicht
hallo,wij trouwen op 25/09/2009.onze meisjes zullen ook de bruidskindjes zijn.de kleedjes hebben we ook al.ik dacht om met de solden te gaan kijken voor hun schoentjes.als ik goedkope en mooie sandalen vind dat koop ik dat,anders zullen het gewoon gesloten schoentjes zijn.och ja en als het regent zullen ze wel niet in de plassen staan springen met hun mooie kleedjes.wij hebben zo 2 van die preutse meisjes, als er een vlekje op hun kleren zit willen ze dat direct uit doen.groetjes Daisy25/09/2009
hey,ik trouw ook op 4juli. Ik zal ook kiezen voor gesloten schoentjes hoor denk dat dit toch ietske beter is voor de voetjes. Kweet nie maar elk zijn smaak hé.groetjeseviwww.everyoneweb.com/4juli2009
Dag DebbieWij trouwen op 27 juni en wij gaan ook voor gesloten schoentjes. Alleen omdat ik dat mooier vind onder een prinsessenjurkje. Ons bruidskindjes zullen gesloten witte ballerina's aanhebben met zo'n koordje voor rond de enkel. Echt heel mooi.GroetjesNathalie27.06.09
Wij trouwen op 3 juli en ik verkies ook gesloten schoentjes voor onder hun prinsesssenkleedjes. We nemen nog reserverschoentjes en kleedjes mee voor als ze willen spelen. Ik dacht nog te wachten maar heb vandaag een paar schoenwinkels gedaan en tot maat 25 vind je nog prachtige gesloten schoentjes maar de iets grotere maat (ons dochtertje van 6 heeft maat 31-32) vind ik alleen nog sandalen of van die lelijke schoenen die niet onder het kleedje passen; Dus één raad, ga toch al maar eens kijken.
ons bruidsmeisje draagt er van perch nowww.percheno.be de schoentjes met de bloem op de top en het koordje rond de enkelwou persé die schoentjes, vond ze prachtig :)groetjes
Alvast bedankt voor de reacties. Ik denk dus toch dat ik voor de gesloten schoentjes zoals ik van plan was. En voor mijn oudste koop ik de sandaaltjes waarschijnlijk nog bij, die zijn toch niet verloren en dan kan ik afwachten tot de trouwdag zelf.Nathalie, morgen gaan we schoentjes kopen, vandaar mijn oproep. Ik wil ook niet langer wachten want dan zijn de mooiste idd al weg en vind ik misschien geen gelijkaardige meer voor hen beide.Ik ga straks eens naar die van perche no kijken.Groetjes
Hey Vanessa,Die schoentjes van Perché No zijn prachtig!! Mag ik vragen hoeveel deze kosten?Groetjes
Ik heb vandaag de schoentjes gekocht voor onze dochtertjes. Voor allebei een paar prachtige sandaaltjes (voor t geval het superwarm zou zijn) en een paar ballerina-achtige schoentjes. Dan ben ik gerust en kunnen ze nog kiezen. Ze kunnen het allebei zowiezo nadien toch nog dragen, dus is t nie weggesmeten hé :-)Groetjes