TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
s
1-6-2007
|
10-3-2009 15:29:58
Academies of conservatorium contacteren. Misschien is er wel een student dat dat graag wil doen?
|
|
Ellen
23-5-2013
|
10-3-2009 17:29:14
voor doedelzak: aan de muziekacademie in sint-niklaas is een hele afdeling doedelzak..
|
|
katlijn
31-7-2010
|
11-3-2009 10:03:15
hallo,
mijn zus (professionele organiste/pianiste)kent een harpiste die nog studeert aan het Lemmensinstituut te leuven en die bij haar op kot zit, indien interesse best mailen naar bach_beetlejuice_saar@hotmail.com (email zus)
|
|
Chantal
17-7-2010
|
11-3-2009 12:07:02
Ik ben gisteren bij een videograaf geweest en die liet mij een trouwfeest zien op dvd en dit was ook met een harpist in de kapel! Ik moet zeggen het was gewoonweg PRACHTIG!!! Mijn verloofde en ik zeiden het nog tegen elkaar dat we dat ook nog zouden willen.
Groetjes!
|
|
Kris
|
14-3-2009 14:27:13
Beste Anne,
Wij verzorgen (live) muziek voor zowel een huwelijksviering, receptie, diner als avondfeest. Onze basisbezetting voor een viering is piano, zang en viool, of piano zang en gitaar. Toch beschikken wij ook over andere bezettingen (strijkkwartet, blazerskwintet), of instrumentalisten (waaronder harp en doedelzak). Wij werken enkel met professionele muzikanten, dus de kwaliteit is gegarandeerd.
Contacteer ons gerust als u meer informatie wenst.
Met vriendelijke groeten,
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
Ann
|
29-4-2009 0:55:56
Als ik je zie zoeken denk ik direct aan Harpiste Hanna Grociak en Amira (www.amiraharp.com ), ik wilde je graag ook Hanna's gegevens mailen maar ook ik vind ze niet, sorry, ...
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|