Terug naar overzicht
Ik had drie zalen een email gestuurd voor informatie en kreeg na 1 dag al antwoord van alledrie de zalen dat ik eens mocht langsgaan. binnen een week hadden we een zaal vastgelegd. Als je geen antwoord krijgt op een email, kan je mss eens gewoon een van die zalen binnenstappen. de zalen die wij hebben bezocht, hadden allemaal een brochure klaar liggen.Veel succes met je zoektocht
goh dat hangt af van zaal tot zaal. er zijn er die onmiddellijk antwoorden, na enkele dagen en ik heb 1 zaal die zelfs nooit geantwoord heeft (hoewel op de site stond dat ge voor info moest mailen. best ff bellen of langsgaan dan!!
Ik zou ook zeggen, enkele werkdagen. Van 1 zaal hoorden we niks, dat zei al genoeg voor mij. :)
beste Sarah,Misschien is het een goed idee om je telefoonnummer in je e-mail te vermelden. Wij hebben een e-mail gestuurd naar 2 feestzalen, en kregen van 1 zaal binnen de 24 uur een telefoontje (die zaal is het uiteindelijk geworden). Van de andere zaal kregen we binnen de 3 dagen een e-mail.veel succes!Rebecca21/08/09
Ik heb altijd gebeld toen we op zoek waren naar een zaal. Per mail wel steeds een bevestiging gestuurd van de afspraak achteraf. Dat lijkt me het gemakkelijkste.
Hallo,Probeer maar bij ClaCot, dan heeft u direct uw aanvraag en is kwaliteit en verzorgd clacot@telenet.be