Terug naar overzicht
Ik denk dat het toch wel logisch is dat je ergens een grens moet trekken. Ik vraag bijvoorbeeld ook de kinderen niet van mijn neven en nichten.. het stopt toch ergens. Ik zou me daar niet veel van aantrekken. Groetjes,Emmely
Hoi, Ik zag dat jij mij ook al antwoorde. Ja, onze locatie is al gepland en deze week stadhuis en kerk. We zijn druk aan het informeren rond traiteur, fotograaf en ceremoniemeester. De fotografen vind ik eigenlijk wel duur. We vergelijken eerst wel even.. Een kleed dat ga ik ergens in februari zoeken denk ik. Ik ben niet van plan 20 winkels te doen en heb er al een paar op sites gevonden die ik zie zitten. Ik denk dat ik dus rechtstreeks naar die winkels ga. Ook het misboekje is bijna af. Dus dat is toch al iets...Groetjes,Emmely
het is toch normaal dat je niet altijd de kinderen meevraagt? Mijn eigen neefjes en nichtjes zijn - vanzelfsprekend - wel gevraagd, maar voor het overige sturen wij uitnodigingen gericht aan de volwassenen. Dan weten ze wel dat ze zonder kinderen worden verwacht. Onze bruidskindjes gaan na de receptie ook naar huis, ze zijn nog vrij klein, en dan moet je het niet zoeken en ze tot een gat in de nacht laten opzitten, vinden wij en hun ouders.Ik denk echt dat je daar niet moet mee inzitten, voor zo'n avondfeest is het echt wel normaal dat je niet iedereen mét kindjes vraagt...
Bedankt voor jullie raad!
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be