Terug naar overzicht
Bij het merk Deuxx kan je een model kiezen en oud goud inleveren. Dan betaal je enkel het vermaken en eventueel nog een extra steentje ofzo. In Turnhout in de Korte Gasthuisstraat hebben ze dit merk. Ben naam van winkeltje efkes kwijt. Ik denk Van Bruggen. Misschien vind je dit wel op hun site. groetjes, Carolina
ga eens langs bij katrien cambre in wechelderzande. www.katriencambre.be Wij hebben onze ringen er ook gehaald en ze zijn zeer mooi
Hallo,misschien eens kijken op www.goudsmiddiane.be Wij hebben er onze ringen laten ontwerpen en toen zei Diane zelf dat we oud goud mochten meebrengen en dan mocht dat van de prijs afgetrokken worden... Ze woont in Wimmertingen (Hasselt),Groetjes
Leuk idee, maar wel mee oppassen. Ze zeggen het misschien niet, maar omdat ze het goud nog een keer moeten smelten, wordt het sneller "lelijk".Tis maar dat jullie het weten!Groetjes, Kim
Hallo,Ik ben ook naar een juwelier die dit kan maar in regio oost-vlaanderen. Kan iemand mij een goed adres aanbevelen?grtjs,Celine
Hallo,Wij hebben onze ringen van oud goud laten maken bij Frank Hellinx in Hoeselt en Bilzen. Je betaalt ook alleen uurloon...
HalloWij hebben onze ringen ook van oud goud laten maken. Dit hebben wij bij Raf Verjans laten doen. Heeft een zaak in Tongeren en Hasselt. Hebben ook enkel het maakloon moeten betalen.Groetjes, Romina 07/08/09rominaenkoen.bruiloftsite.nl