Terug naar overzicht
HalloBij mij zijn er ook kindjes:3 zijn er jonger dan 10 jaar en de rest vanaf 12 tot 18 jaar.Wij gaan niks speciaals doen, ze kunnen bij ons buiten lopen. Er is ook een collega, die neemt haar kindje gewoon niet mee, die heeft gezorgd voor een babysit. De ouders van al de andere kinderen blijven gewoon zolang ze willen. Maar er is genoeg ander volk dat lang genoeg zal blijven.Hopelijk help ik je hier een klein beetje mee.Groetjestascha
ben eens op een trouwfeest geweest waar ze buiten een speelcaravan hadden voorzien voor de kindjes. Uiteindelijk heeft niemand er gebruik van gemaakt, de kindjes (de jongste was denk ik 3 a 4 jaar) hadden zich vooral uitgeleefd op de dansvloer en daarna hebben ze geslapen in de zetels van de lobby van het hotel waar het feest door ging. Er was altijd wel 1 ouder die wat in de buurt bleef. Als ik jou was dan zou ik gewoon voor de jongsten een rustig hoekje om te slapen voorzien, waar de ouders de mogelijkheid hebben om een oogje in het zeil te houden. De mensen met kinderen zijn niet vroeger weg gegaan (omwille van de kinderen) dan andere gasten.Als ze echt jonger zijn dan 8 a 10 jaar zou ik ook iets anders om te eten voor hen voorzien, hoeft zeker geen 5gangen menu te zijn (zeker niet voor de jongsten), videe met frietjes, hamburger met frietjes of zo. De kans dat ze het zelfde eten als de volwassenen is denk ik klein en daarbij zou het zonde zijn want een volwassen menu kost wel wat. Je kan misschien bij de kindjes, ouders zelf eens navragen.Je hoeft je zeker en vast niet teveel zorgen te maken hier over!!
Wel vreemd dat de mensen hun kinderen zelf uitnodigen. Wij hebben duidelijk een onderscheid gemaakt tussen Dhr. & Mevr. x en familie y. Speciaal om misverstanden te vermijden. Uitnodigingen zijn pas buiten, dus weet nog niet of ze dat bij ons ook gaan vragen.
Wij zitten ook met dat probleem, ik zou ten alle tijde willen vermijden dat zulke jonge kinderen meekomen op het avondfeest.Maar mijn toekomstige denkt daar anders over.zeker en vast omdat 1 van die kindjes zijn petekind is.Kan het ook niet uit zijn hoofd praten
Dag GaëlleIn principe is het zo dat als op de uitnodiging staat 'Dhr en mevr' dat de kinderen niet uitgenodigd zijn. Ik vind het wel grof dat ze dat durven vragen.Wij willen geen kinderen op ons feest (in de mis zullen wij iets speciaals voorzien voor de kindjes).Gelukkig kennen wij geen koppels die al kinderen hebben en ook in onze familie zijn er geen kleine kindjes.GroetjesVicky
hey, Bij ons zullen er zeker kindjes zijn, wij hebben 3 kinderen 11, 8 en 4,5. Dan nog de kinderen van onze fotograaf ( is een goede vriend) zijn ook met 3. wij voorzien wel iemand die voor hen instaat. En dansen zullen zij zeker doen. Groetjes Cindy
Bij ons zullen juist de bruidskindjes er zijn.er zijn wel een paar jonge kindjes bij, maar 'k hoop dat het mee zal vallen.Geen kindjes van nichten of neven, dat niet.GroetjesVanessa
hoi gaelle, Wij hebben alle kindjes gevraagt op de receptie(van neven en nichten...) maar de 3 kindjes van mijn zus blijven wel op het avondfeest. wanneer ze te moe worden, na een lange dag want ze zijn onze bruidskindjes wacht er een babysit op hen.Inderdaad wel vreemd dat ze dat zelf vragen he? Je kan wel een hoekje voozien met wat kleurboeken... maar ze zullen zich wel bezig houden.Groetjes, Lindsay