Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

11-3-2009 13:32:02
Wat vinden jullie van onze dagindeling?

12:00 Wettelijk huwelijk
13:00-15:00 Receptie
15:00-17:00 Fotoshoot
17:00 Avondgasten komen aan
18:00-19:00 Viering
19:00-04:00 Avondfeest

Kim

Kim
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 296

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik11-3-2009 13:51:04

ik zou eerst de foto's gaan doen voor de receptie; anders zou je je misschien gaan opjagen als niet iedereen om 15u weg is; maar dat is mijn mening; bij jullie houd zich misschien wel iedereen aan het uur; bij ons is dat absoluut niet het geval; bij ons is einduur drie uur smorgens met (hoop) dat iedereen om halfvier weg is.
groetjes
mieke
07/08/09

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik11-3-2009 13:56:22

@Mieke

Het probleem is dat de fotograaf die met ons meegaat op locatie pas om 15:00 vrij is. Hij heeft namelijk daarvoor nog een tweede koppel.

inge
27-6-2009
 Meld misbruik11-3-2009 13:59:24

Meestal loopt een receptie inderdaad wel wat uit.
Maar ja, dan moet de fotograaf maar even op jullie wachten zeker?
Het valt me op dat je nergens geen spatie van tijd genomen hebt.
Indien alles een beetje uitloopt dan kom je in de problemen.
Veel plezier nog!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-3-2009 18:11:44

Toch enkele bedenkingen...

Zie je het zitten dat je om +/- 11u à half 12 ten laatste je middagmaal al eet? Als je op de receptie al start met schuimwijn of zo, kan het wel eens nare gevolgen hebben anders. Het bruidspaar zal niet veel tijd hebben om een hapje tussendoor binnen te slaan...
De avondgasten komen een uur vroeger dan de viering? Wat doen ze tijdens dat uur? Bied je hen dan al een glas aan? Kan je dat niet beter houden na de viering als aperitief?
De viering eindigt om 19u, is dat dan in dezelfde ruimte als waar jullie avondfeest plaatsvindt? Je voorziet hier geen tijd tussen...

Enkele dingen om over na te denken, dus!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik11-3-2009 18:23:58

@Veronique

Onze viering zal inderdaad plaatsvinden in de tuin van onze feestzaal.
We hebben 17u gezet omdat er nogal veel mensen te laat durven komen bij onze familie. Dan zijn we zeker dat ze er allemaal zijn rond 18u.
Het is niet onze bedoeling om alles heel traditioneel te volgen. Deze uren zijn maar richtlijnen om iets of wat zicht te krijgen over de dag.
Zo zullen we bijvoorbeeld niet aanwezig zijn als de avondgasten aankomen. Wij komen pas rond half 6 aan als iedereen er al is en verwelkomen dan iedereen gelijktijdig.
Bij de receptie heb je wel een punt. Spijtig genoeg kan dit niet echt anders. De fotograaf kan pas vanaf 15u met ons op locatie gaan dus daar kunnen we al niet switchen. en om pas rond 17u op fotoshoot te vertrekken heb ik ook niet echt zin. Ik vind dit nogal laat.

Nog veel plezier met je voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...