Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans?????

11-3-2009 14:06:32
Kunnen jullie ons helpen. We geraken er maar niet uit. Onze lange lijst is ondertussen al wat korter geworden. Maar toch... Wat denken jullie van deze: (het zijn wel niet allemaal trages, ook cha cha, quickstep,... enzo)

I belong to you van Barbara Dex
Beautiful in my eyes van Joshua Kadison
Up where we belong van Jennifer Warnes en Joe Cocker
Everytime I think of you van The Baby's
All I'm thinking about van Bruce Springsteen
Four Aces van The Scabs
Because the night van Patti Smith
Iemand als jij van Barbara Dex
Nothing's gonna change my love for you van George Benson
Sway van Dean Martin

Momenteel dachten we aan Sway en een cha cha te doen, maar kweet nie....

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 486

Els
1-1-2010
 Meld misbruik11-3-2009 15:22:35

waarom laat je niet een compilatie van enkele liedjes op cd mixen door de dj? tis dan eens iets anders....
Op youtube vind je veel voorbeelden.

an
9-5-2009
 Meld misbruik11-3-2009 19:27:36

hey,
wij hebben ook gekozen voor een mix van verschillende genre's. We beginnen met slow op ti amo van umberto tozzi
grtz

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-3-2009 21:05:02

We zouden het graag bij 1 liedje houden, zulke compilaties worden al zo veel gedaan. Het nieuw is er al wat af.

Carolina

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik11-3-2009 22:36:07

mijn persoonlijke keuze gaat uit naar sway, wat ritme en je kan er een prachtige aangename suprice van maken voor de gasten.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...