Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11/07/2009

11-3-2009 15:17:07
wie trouwt er nog op 11 juli 2009 en hoever staan jullie met de voorbereidingen?
wij hebben al:
zaal
vervoer
ceremoniemeester
live muziek voor kerk
dj voor feestzaal
trouwkleed en kledij bruidsmeisjes
misboekje
menu gekozen
fotograaf
en gaan deze week de uitnodigingen kopen.

groetjes

els

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 392

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik11-3-2009 16:17:38

Hey!

Wij trouwen ook op 11 juli!!! (In Brugge en het feest gaat door in het Gravenhof in Torhout)
Wat de voorbereidingen betreft:
- Zaal
- Trouwkleed
- Kostuum
- Ringen
- Huwelijksreis !!!
- Kerk en Stadhuis
- Misboekje
- Dj
- Ceremoniemeester
- Live muziek kerk
- Vervoer
- fotograaf
- babbelbox
- visagiste + kapper

Nog te regelen:
- uitnodigingen (doen we ook één dezer)
- bloemen en bruidsboeket
- menu vastleggen
en er zullen nog wel dingen zijn, waar ik nu niet opkom.

We zitten denk ik een beetje op hetzelfde schema!
Veel succes met jullie trouw!

Groetjes xxx

Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik11-3-2009 16:49:51

Slik. Ik trouw op 3 juli maar misboekje, uitnodigingen, kledij bruidskinderen, menu, huwelijksreis, bloemen... zijn nog niet geregeld :-s

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik11-3-2009 17:06:51

Hey

Wij trouwen ook op 11 juli :) Exact nog 4 maanden vandaag!!!
Wij hebben:
feestzaal, kerk, stadhuis (3 juli), ceremoniemeester, ceremoniewagens, dj, fotograaf, ringen, kleed, schoenen, misboekje tekst, huwelijksreis, live muziek kerk, kledij bruidskindjes, bruidssuite, gastenboek.

Het volgende is de uitnodigingen, kostuum, bloemen en dat zal voor de paasvakantie zijn. Ahja en hopelijk deze maand het draaiboek opmaken met de ceremoniemeester.

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Karen
11-7-2009
 Meld misbruik12-3-2009 12:18:04

Hey,
wij trouwen ook op 11/07/09 in Lede. Wij hebben al:
zaal, stadhuis (17/04/09), kerk, live muziek kerk, DJ, visagiste en kapper, fotograaf, kleed en schoenen, ringen, vervoer en de huwelijksreis is ook geboekt.

We zijn nu bezig aan de uitnodigingen en de bloemen moeten we ook nog regelen. Dit weekend gaan we kijken voor een kostuum te huren voor mijn verloofde :-)

Nog veel plezier!

Groetjes

els

Meld misbruik12-3-2009 15:34:36

we staan blijkbaar toch allemaal ongeveer even ver.. geen paniek dus :-)
wij gaan volgende week eens kijken naar de ringen en mijn ventje gaat met de mannen van de suite voor hun kostuum zien. De bloemist heb ik al gekozen maar dat moeten we pas een maand op voorhand vastleggen zei hij. Ik denk dat ik dus wel op schema zit... hoop ik :-)

ons feest is trouwens in De venkel in Kortenberg.

veel plezier nog allemaal met het regelen van alles!

Groetjes

Lieselot
17-7-2009
 Meld misbruik13-3-2009 13:26:11

Lieve,

Ik trouw ook in Brugge en dan feest in Gravenhof maar wel weekje erna, nl 17/07.
Ik zie dat je al een visagiste en kapper hebt vastgelegd zou je mss kunnen zeggen wie je gekozen hebt, want ik ben nog op zoek.
Je mag het ook altijd per mail doen lieselotverdin@hotmail.com.
Nog veel succes allemaal met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...