Terug naar overzicht
Hoi Guy,je bent echt niet de enige. Mijn ventje komt hier ook af en toe eens kijken en iets posten. Dus jullie zijn al zeker met twee :)Maar je hebt wel gelijk, veel mannen kom hier precies niet tegen.Dorien
met mijn post erbij zijn we met 3....en hoelang is het nog aftellen bij jullie?groetjes Pieter --> nog 8 dagen te gaan....
Dag Dorien en Pieter,bedankt voor de reacties.Wij trouwen pas op 26 juli 2006, dus we hebben nog wel wa tijd.Pieter, heb jij al last van stress, zo een dikke week voor de trouw?groetjes,Guy
Correctie, 29 juli 2006.typefout
Jimmy (dat is dus mijn ventje) is momenteel op reis. Dus ik zal nog even antwoorden. Wij trouwen op 9/9/2006. Dat is pas binnen een dik jaar.En inderdaad, Pieter heb jij last van zenuwen? Want we horen hier altijd vrouwen, maar ben ook wel benieuwd hoe mannen omgaan met de naderende huwelijksdag.
het valt wel mee van zenuwen, ik trek mij een beetje op aan de gedachte dat ik weet wat er gaat komen...Ondanks dat er altijd onverwachte dingen kunnen gebeuren...groetjes Pieternog altijd 8 dagen te gaan
Hey Guy,mijn toekomstig ventje Dimi kijkt heel regelmatig mee over mijn schouder om zijn reactie te geven. Dus mijn naam staat er dan wel bij maar de reactie is ook vaak wel van hem.Jullie zijn dus niet alleen :o)kathleenhttp://users.telenet.be/kathleen-dimi