Terug naar overzicht
Beste Eva,Tis inderdaad een beetje genant om alles te passen en weg te gaan maar vooraleer je een winkel kiest, weet zeker dat je ongeveer weet wat je daar vind. Dan heb je tenminste uw tijd niet verspeeld. Ten tweede laat u niet overtuigen om een vrooschot te geven als je niet zelf overtuigd bent. Ten derde eens je een keuze hebt gemaakt, en dat zeg ik uit ervaring, kijk NIET meer naar andere trouwkleden of je riskeert nog van smaak te veranderen. Meestal is je eerste keus de beste en dan weet ik ook uit ervaring want ik zelf en mijn beste vriendin hebben dat meegemaakt. Past niet te veel kleden zowiezo want anders raak je verdwaalt, dan weet je zeker niet meer wat kiezen. Persoonlijk raad ik u Pierre-Yves. Die hebben prachtige kleden. Ik ben Zelf in Brussel geweest. Kijkt op www.pierre-yves.be .Pas op ze hebben ook andere modellen dan hun eigen creaties.Ze hebben www.pronovias.com www.sanpatrick.com linearaffaeli www.raffa.be Marylise enz....
En wees gerust, je vind zeker en vast wat je wilt... er bestaan zoveel modellen dat het onmogelijk is dat je geen vind!Sorry voor schrijffouten... te rap getijpd
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be