Terug naar overzicht
Heb je een mailtje gestuurd.Groetjes.
Hoi Carolina en Karen.Wij huwen deze zomer ook, enkel voor de wet. Graag hadden we er ook iets 'meer' van gemaakt!Willen jullie me helpen?Je kan me gerust mailen op:sabrina_geldof@hotmail.comMercikes, Sabrina
Hey meisjes,Wij gaan ook enkel vr de wet huwen maar willen er graag ook iets meer van maken, zou je mij ook een mailtje kunnen sturen aub?Dankjewel!anneliesken@telenet.be
Heb jullie mailtje gestuurd,Groetjes Karen.
Hallo,Ook wij trouwen volgend jaar voor de wet en willen het toch speciaal maken. kan er iemand mij ideetjes bezorgen?alvast bedankt!grtjs,Celinemerel128@hotmail.com
Karen,Stuur je het ook nog feven naar mij?Bedanktgwendolyn100@hotmail.com
Wij trouwen ook enkel voor de wet, maar in onze gemeente mag je helaas niets 'speciaal' doen omdat ze niet willen dat het burgerlijk huwelijk ook een hele ceremonie wordt. En ik denk dat er zo nog gemeentes zijn ,dus je kan t best eerst eens navragen.GroetjesDebbie
Tot nu toe heb ik enkel de tip gehad van uvv maar ben eigenlijk opzoek naar iets voor het wettelijk huwelijk zelf. Moet niet overdreven lang zijn maar toch iets meer dan de 10 of 15 minuten nu. Dacht aan: muziek, beloftes uitspreken, vrienden of familie iets laten voorbrengen,... zo van die dingen. Tips mogen nog altijd komen.groetjes, Carolina
KarenWil je het ook eens doorsturen naar mij aub?Bedankt!xxx
Het hangt af van gemeente tot gemeente,best eens bevragen.Wij hebben dus gekozen voor een viering via uvv,maar dat is een persoonlijke keuze.
sorry, email vergeten bijvoegen: lieve72@hotmail.comxxx