TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
22-8-2009
|
11-3-2009 22:17:11
Toen mijn vriend een verjaardsgfeestje gaf hadden we dit ook overwogen mar uiteindelijk niet gedaan. De reden waren de volgende. De prijs is 8 EUR per persoon dacht ik en hetgeen je kreeg was wel veel, maar uiteindelijk krijg je dat toch niet op. Ze komen ook maar beperkt meestal 2u. Dus als je alles wil eten waar je voor betaald mag je echt wel aan een deftig tempo eten. Voor de prijs van 8 EUr heb je meestal veel degelijker eten. Het gevaar is ook omdat een frietkraam altijd buiten staat dat al je gasten naar buiten gaan en dat het feest verder buiten doorgaat zeker bij mooi weer en je hebt een gebroken groep. Vooraleer al dat volk weer binnen is ben je weer een tijdje verder. Als de frietkraam maar 2u blijft heb je ook een echte stormloop naar buiten. Wij hebben er dus niet voor gekozen. Dat zijn mijn bevindingen
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
11-3-2009 22:21:38
Ik wou eigenlijk niet echt zo een frietkraam dat buiten staat, wil de gasten rond een uur of 1 of 2 tijdens het dansfeest nog iets aanbieden, gewoon een snackje. Groetjes
|
|
inge
27-6-2009
|
12-3-2009 14:20:18
Google.. daar vind je alles! Succes
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
12-3-2009 16:42:44
@inge : weet best da je op google vanalles kunt vinden, wou gewoon weten of er iemand ervaring mee had!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
12-3-2009 17:09:52
Bij "Stappaerts" hebben ze reuzepannen. Die kunnen ook binnen. Eerste link op google als je dit intypt. Lekker, maar misschien al te veel.
Onlangs zijn we gaan helpen op een feestje van iemand die 60 jaar werd. Die hadden een frietkraam laten komen. (wel buiten he) Voor 100 man hebben zij 550 euro moeten betalen. Dit was voor friet, enkele sauzen en 6 verschillende snacks (curryworst, saté, kipcorn, boulet,... de rest weet ik niet meer) Hoe meer volk, hoe goedkoper het werd per man.
Als je enkele vrienden, kennissen of collega's kan inschakelen kan je zelf ook frituurhapjes laten bakken. Bij Ocool hebben ze vanalles. Ook een doos met 8 (denk ik)verschillende mini snacks. Ook wel lekker. Enkele frietpotten verzamelen, potje mayonaise en ketchup op tafel en je bent vertrokken.
Pas heb ik smoutebollen gemaakt als er vrienden langs kwamen. Gewoon van nen mix die ik eens in den Aldi had gekocht. Lauw water bijdoen, ondereen zetten, laten rijzen en je kan bakken. Viel ook goed mee, waren niet zulke vettige bollen als op de kermis. Wat bloemsuiker erover en mmm ook lekker.
Wij hebben op ons feest ook een bordje friet met mayonaise 's nachts. Maar dat doet de feestzaal zelf.
andere ideeën nog die vaak gedaan worden; Franse uiensoep, kaasbuffet, besmeerde boterhammen met kaas en kop met mosterd,...
Ik was er aan het denken om de nachtfrietjes te vervangen door een ijsbolletje bij heet weer (zitten in de zomer) maar de zaal raadde dit toch af omdat de meeste 's nachts als ze al wat gedronken hebben liever iets hartigs hebben dan iets zoet.
groetjes, Carolina
Groetjes, Carolina
|
|
Katrien
15-5-2010
|
13-3-2009 16:58:09
Hallo! Mijn ouders geven binnenkort een feest en zij hebben de wokmobiel ingehuurd. Ik weet de prijs niet meer van buiten. ik denk ongeveer 20 euro per persoon voor voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. kinderen aan halve prijs en onder 6 jaar gratis. het voordeel is: zij nemen hun eigen borden, glazen en bestek mee en s avonds nemen zij ook alles vuil terug mee. dus helemaal geen afwas! zij nemen hun eigen water en gas mee, dat is ook in de prijs en blijven ook minstens vier uur staan. Zolang de mensen blijven komen. Ik denk dat het gewoon heeeel relax is en ook gezellig. succes!
|
|
beynen
12-9-2009
|
16-3-2009 11:12:04
vorig jaar hebben kennissen van ons dit gedaan op een communie was ook iets van 8/9€ geloof ik, was een feest van over de 100 pers dus was wel makkelijk, zeer goed weer dus iedereen kon wel buiten makkelijk eten, de opruim was ook snel gedaan en iedereen heeft toch genoeg kunnen eten hoor...
Vondt het wel leuk, de kinderen toen ook want die zitten toch niet stil op een feest hoor, maar om dit nu voor een huwelijk te gaan doen???, dan heb je ook een bbq ofdergelijke
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|