Terug naar overzicht
Ik zou ze nu ook versturen!
Normaal is dat 6weken op voorhand. Wij trouwen op 2 mei en alle uitnodigingen zijn sinds gisteren de deur uit. Want begin april wil de feestzaal het aantal personen weten.Valerie2mei09
Ik verstuur alles toch 8 weken op voorhand om zeker te zijn dat iedereen er kan zijn (een aantal mensen werken met een rol die de maand voordien pas uitkomt en als je dan nog verlof moet vragen ben je te laat!)GroetjesNathalie27.06.09
Hey wij trouwen op 18 april & onze uitnodigingen zijn al 2 of 3 weken de deur uit, best wel vroeg, maar ah, beter te vroeg dan te laat...GroetjesMarieke
wij trouwen op 16 Mei en we hebben ze deze week allemaal op de bus gedaan, beetje vroeg maar de feestzaal wil rond 15april weten hoeveel er op de receptie aanwezig zullen zijn, dan kan hij de receptiezaal schikken want er zijn 2 trouwers die dag (elk wel apparte zaal, maar voor de receptie zijn er 3 mogelijkheden en dit hangt af van aantal genodigden)
Hey Katrien,Wij trouwen ook op 2 mei. Ik heb ze deze morgen allemaal (receptie en avond) op de bus gedaan.groetjes,Nathalie
uh ja.. waarom stuur je ze niet samen op?? wij trouwen 23 mei.. en nu zijn ze bezig met de kaartjes.. normaal tegen volgende week hebben we ze.. wij trouwen in een verlengd weekend. dus moeten we vroeg zijn.. normaal moeten ze einde maart hebben en tegen eind april moeten we het aantal weten.
Wij trouwen op 1 augustus. 1 juli wil ik een antwoord of ze komen of niet. De uitnodigingen gaan deze maand of begin volgende maand zeker nog uit de deur. Ik ben daar graag vroeg mee, ook wel omdat wij in de vakantieperiode zitten. avondfeest of receptie; ik zie het verschil niet??? Waarom receptie later?groetjes, Carolina