Terug naar overzicht
Hey Annelies,Als jij het mooi vind en je er goed in voelt is alles toch ok?!Ikzelf ben nog maar pas verloofd en weet nog niet of ik nu een kleed ga kopen of zou huren of misschien een kleed in tweede hands zou overkopen... Vind persoonlijk ook dat zo'n trouwkleed wel erg veel geld kost... (maar mijn romantisch hartje wil eigenlijk wel zo'n echte trouwjurk) dus ik zit best ook nog met dat dilemma.Je moet volgens mij gewoon je eigen ding doen en je niets aantrekken van wat anderen zouden doen.Veel succes met de verdere voorbereidingen!Katleen
Hoi Annelies,Zefde opmerking als Katleen.. Zolang jij het mooi vindt en je er goed in voelt, dat is het belangrijkste. Trouwens.. trouwen gaat niet om dat wit kleed, de inhoud is veel belangrijker.Groetjes en veel succes!An
ja eigenlijk eerlijk gezegd denk ik wel dat jij de enige bent met zo een kleedje.ik zou wij geen huwelijk kunnen voorstellen zonder mooie jurk. niet dat van u lelijk is he. dat hoor je mij niet zeggen he.maar ik denk toch dat iedereen van een prinsessen jurk droomt zenne.grts
Ik heb de oplossing voor mensen die niet veel geld willen uitgeven aan hun trouwkleed + accessoires.Ik verkoop het mijne (maat 40 - ik ben 1m63) voor 500 euro (prijs is te bespreken).Voor deze prijs krijg je:trouwjurk met parels + sleephoepelrokvoile voor in het haarkroontjekousen tot boven de knie met antisliprandkousenbandschoenen maat 40Interesse voor foto's? Mail me op: nathalie.bruggeman1@telenet.be
Nee, dat is helemaal niet raar. Ik ben er zeker van dat het heel mooi is en dat je zult stralen op jullie mooie dag!!!