Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenkomst in zaal

12-8-2005 15:27:39
Misschien een raar vraagje, maar wat is een tof en/of gebruikelijk liedje dat je kan spelen bij het begin van je avondfeest, als je als bruidskoppel (als laatste uiteraard, als al je gasten hebben plaats genomen) vol trots de zaal binnenkomt en naar je eretafel loopt?
Enig tof idee?
Ann

ann

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 500

An
13-8-2005
 Meld misbruik12-8-2005 16:55:39

Hoi Ann,
Bij de meeste trouwfeesten waar wij naar toe zijn geweest, draaiden de de bruidsmars. k Heb daar eigenlijk niet bij stilgestaan. Veel tijd hebben we niet meer.. morgen ist zover.
Je kan ook: A Whole New World van Alladin, of You are the reason van Sarah en Koen Wauters.. of gewoon een of ander liedje dat jullie mooi vinden. De bruidsmars is wel duidelijk natuurlijk, dan gaan de mensen rechtstaan.
Groetjes en veel succes!
An

Pieter
20-8-2005
 Meld misbruik12-8-2005 17:50:59

wij hebben daar eigelijk ook niet aan gedacht (misschien heeft jullie DJ wel een ideetje..)

Alvast veel plezier morgen

groetjes
Pieter
nog 8 dagen te gaan

Elke
13-8-2005
 Meld misbruik12-8-2005 18:47:41

Hey
Wij trouwen morgen en onze dj stelde een mix voor:
Hij begint met de bruidsmars, maar wij komen pas binnen na het eerste stukje want dan begint hij namelijk met het refreintje van "Music was my first love" van John Miles
Groetjes
Elke

annelies
19-8-2005
 Meld misbruik12-8-2005 20:26:37

hallo onze dj stelde dat liedje voor van safri duo. Direct ambiance

groetjes nog 7 dagen

Isabelle

Meld misbruik12-8-2005 21:03:24

Ik zou ook eerder kiezen voor een up-tempo nummer. Da's meteen wat ambiance. De bruidsmars vind ik zo vanzelfsprekend en misschien ook meer voor in de kerk.
Groetjes!

Nadia
1-7-2006
 Meld misbruik12-8-2005 23:11:43

Helemaal geen rare vraag hoor! Ik heb er wel niet lang over moeten nadenken watn ik vind het een machtig nummer. Wij hebben gekozen voor 'It's a beautiful day' van U2.
We laten het nummer van in't begin draaien, dan kijkt iedereen al vol verwachting naar de deur, maar pas als't refrein begint komen we binnen. Kippenvel-moment!! Zet het maar eens op en je zal weten wat ik bedoel.

Groetjes Nadia

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik13-8-2005 0:03:26

Wij nemen: City of Blinding Lights van U2

karen
22-7-2005
 Meld misbruik14-8-2005 16:53:08

Wij kozen voor een nummer van Sardou: Le lac de connemara. En de sfeer zat er onmiddellijk in.
groetjes
Karen

Mieke
2-7-2005
 Meld misbruik16-8-2005 23:18:51

Hello,

Wij kozen voor 'Celebrations' van Kool and the gang. Was keileuk en up tempo. De ambiance zat er direct in!!

Groetjes Mieke
getrouwd op 2 juli)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...