Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nagelbijten

12-3-2009 13:30:23
Hey

Ik weet dat hier 2 maand geleden ook een berichtje van is geweest. Maar ik wilde eens horen hoe het ondertussen gaat met de nagelbijters?
Voor de trouw probeer ik er nu vanaf te blijven. Voor 6 van de 10 ben ik al van af kunnen blijven sinds eind januari, en ik weet niet hoe jullie dat ervaren maar ik word daar zot van, heb nu 6 lange nagels (voor mij zijn die toch al lang), nog nooit gehad in mijn leven en zie het nut van die nagels niet echt, dat zit constant in de weg.
Ik koop me zot aan kauwgom, elke keer als ik me betrap neem ik kauwgom.
Ik wil de andere 4 ook laten groeien, maar langs de andere kant, als ik eens wil bijten doe ik het wel op deze 4 en gelukkig niet op de anderen. En er helemaal vanaf blijven, help, hoe moet ik dat doen :s

Nog anderen die het gelukt zijn (deels) ervan af te blijven?

Groetjes, Laura

Laura
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 440

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik12-3-2009 13:57:06

Hey

Ik heb op veilig gespeeld. Ik heb al sinds een jaartje gelnagels en dat is voor mij de enige mogelijkheid om er niet aan te bijten. Nu zien mijn nagels er veel beter uit dan afgebeten nageltjes :)

Groetjes en nog veel succes met het stoppen met bijten :)

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik12-3-2009 14:02:20

ik heb nu al genagels laten plaatsen, ik bijt soms nog aan de zijkanten van mn vingers en aan velletjes maar verder blijf ik er toch af mss iets voor jou?.

ik heb ze op mn eigen nagels laten plaatsen zonder verlenging en ben het nu toch wel gewend maar als ik ze laat bijwerken moeten ze echt kort zijn.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-3-2009 14:23:47

Ik heb al eens gevraagd voor gelnagels ma mijn nagels zijn zo kort dat dat niet gaat bij mij :s

heidi

Meld misbruik12-3-2009 14:56:14

bij mij is het niet gelukt ervan af te blijven, eventjes wel, maar wegens omstandigheden weer begonnen, binnen 2 maand trouwen we en ben sinds deze week weer begonnen om proberen te stoppen... we zien wel, gelnagels geprobeerd, geen oplossing, ik bijt ze er gewoon af.
16 Mei 2009 (hopelijk met nagels)

inge
27-6-2009
 Meld misbruik12-3-2009 15:59:35

Hihi , die Laura,
das best grappig, 6 nagels wel, 4 niet :-))
Groetjes van een nagelbijtende toekomstige bruid ;-)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-3-2009 16:28:04

Stom misschien maar handschoenen dragen. Ge hebt er dunnekes ook hé. Al zijn't zo maar van die plastieken. Zeker op de "verveel" momenten. Bv. voor de TV, daar heeft niemand last van.

groetjes, Carolina

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-3-2009 16:28:10

:p de bedoeling was 10 nagels natuurlijk ma 10 werd 9, 8, 7, 6 :s

inge
27-6-2009
 Meld misbruik12-3-2009 16:37:59

:))
Ik heb wel eens nagels laten zetten, met sjablonen of zoiets, ze waren echt ook heel kort. Dus het moet wel te doen zijn. Ze heeft er wel lang aan moeten prutsen. Ik heb ze een jaar of twee! gehad, en dan alles in éne keer weer afgebeten :s
Ik zou eigenlijk ook eens moeten gaan sparen denk ik , maar dan 1.2.3.4.5.6.... beetje opbouwend werken he! :s

evi
4-7-2009
 Meld misbruik12-3-2009 17:28:01

hey,
hier ook een nagelbijterke, Ik kan er ook niet afblijven hoor. Nu moet ik zeggen toen ik zwanger was heb ik 9maand niet gebeten en een uur na onze zoon geboren was moesten ze er allemaal aan geloven. wrm dit zo is weet ik niet. gelnagels zetten is voor mijn ook geen optie want ik mag da nie hebben voor mijn werk. Wel zal ik er laten zetten voor onze trouw maar zal ze jammer genoeg er weer moeten laten afhalen. foto's van die mooie trouwring aan een afgebeten nagel lijkt mij ook niet echt dat hé. :-) Ook heb ik eens byt-ex ofzo geprobeerd. hielp een beetje maar eens je da smaakje gewend bent. veel opsmeren is de opdracht dat de smaak niet vervaagd.

groetjes
evi
www.everyoneweb.com/4juli2009

Sophie

Meld misbruik12-3-2009 17:38:19

hye Laura;

als hobby heb ik een cursus gelnagels plaatsen gevolgd. Gelnagels kunnen iemand helpen te stoppen met nagelbijten. Bepaalde nagelstylisten hebben een soort arrangement voor nagelbijters. In het begin worden de gelnagels al na 1 of 2 weken bijgewerkt. En zo stapje per stapje verder... Normaal krijg je er ook een verzorging bij tegen de velletjes aan de zijkant... En na de behandeling heb je schitterende nagels en vingers. Want bij nagelbijters is de vinger wel een beetje beschadigd. Ik zou zeggen ... Ga eens langs of telefoneer even of ze zo"n arrangement aanbieden.

Groetjes

sophie

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik13-3-2009 10:03:15

Hier ook zo een bruidje, over 35 dagen trouwen we en ik weet dat ik gek ga worden met gelnagels, dus dat doe ik niet.
Ben sinds een tijdje mijn best aan het doen om niet te bijten, gevolg: ik vind een oneffenheid en "trek" ze eraf. Heb gemerkt dat ik absoluut geen oneffenheden wil, dus nu heb ik altijd een vijl bij om als ik de neiging heb te bijten, een heel klein stukje effen te vijlen, en dat helpt wel een beetje.
Ik ga ook dikke lagen felgekleurde nagellak leggen, als ik dan bijt denk ik aan afgebrokkelde nagellak die op mijn tanden blijft hangen, helpt ook een beetje.
Ze zien er nu al een beetje mooier uit, maar ze zijn nog altijd kort. Hopelijk krijg ik ze toch presentabel voor de trouw...

Marieke

Meld misbruik14-3-2009 15:55:54

joke
25-4-2009
 Meld misbruik16-3-2009 16:23:19

leuk zeg! ik ben op 3 januari gestopt met nagelbijten, voor t eerst in mijn leven, en heb nu mooie, sterke lange nagels, fantastisch, k ben megatrots op mezelf!!!
ik trouw over 40 dagen!

joke
25april 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...