TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
16-5-2009
|
12-3-2009 18:10:25
je mag best nog van getuige wisselen, wij hebben dit ook gedaan en zijn zeer blij met de keuze. Succes Nele
|
|
heidi
|
12-3-2009 18:28:45
ook ik heb dit een tijd gehad, juwelen al wel 20keer gepast, schoenen al net zoveel keer, dan voor de spiegel staan en mijn haar eens omhoog steken, of dan toch weer laten hangen,... en ik keek bijna dagelijks naar de foto van de dag dat ik mijn kleed gekozen had, nu is het al vermindert, het komt dan ook dichter en heb juist 1ste pas achter de rug, proefkapsel en make-up,dusnu weet ik goed wat het wordt. je bent dus niet zo een gek bruidje 16 Mei 2009
|
|
arne
23-5-2009
|
12-3-2009 18:34:10
Ik droom dat hij me komt halen met de tandem.. of ik droom dat de fotograaf opeens in mijn kamer staat.. ofdat ik met een bolle buik voor het altaar sta. Ik droom, ik eet en ik adem Trouw! Dus misschien zou ik beter mijn beroep laten vallen en weddingplanner komen.. Ik heb een draaiboek gemaakt waar alles tot in detail beschreven is.. Ik moet volgend week gaan passen en maten nemen. En de schoenen, lingerie en al heb ik. Ik heb al 4 beurten besteld om mijn haar op te steken.. want zie dat ik het juiste niet kies. En ik heb zelfs zo'n bruidstaart besteld voor de " Schieting"... omdat ik geen krijg van mijne man!
Candy 23 MEI 09 http://arnecandy.skynetblogs.be
|
|
evi
4-7-2009
|
12-3-2009 18:45:02
hey, @ candy bruidstaart? hoort da bij ne schieting? ik dacht gewoon veel drank en chipstjes.
blij dat er nog zo zijn gelijk mij! ik kom soms derut gelijk da ze bij ons zeggen. mijn buik doe soms zo zeer van de zenuwen. hahaha
gr
|
|
Sarah
30-5-2009
|
12-3-2009 19:57:36
Ik heb vorige zaterdag mijn eerste pas gehad. Waaw! Echt zalig. Ik wilde mijn kleedje nog niet meer uitdoen :-D :-D Ik was ook eerst wat nerveus hoor. Alez, op voorhand. Gewoon van blijdschap denk ik :-) Ik had ook mijn juwelen enzo aan. Paste allemaal perfect bij elkaar! De 4e april mag ik al terug gaan, want het moest een beetje ingenomen worden.
Alvast veel plezier! En geniet ervan!! Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Liese
9-5-2009
|
13-3-2009 8:17:17
Hoi meid,
ik herken perfect hoe je je voelt hoor! Ik heb eergisteren mijn eerste pas gehad, was er toch wat zenuwachtig voor! Ik was eerst naar de kapper geweest voor een proefkapsel (opsteken) en naar de visagiste voor proefmake-up, want ik wou echt het volledige plaatje zien. Het was prachtig, voelde me net een prinses! Nu kan ik niet wachten tot ik zo een ganse dag mag rondlopen! :)
Veel succes nog!
Groetjes,
Liese 9 mei 2009 jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Annelies
17-4-2009
|
13-3-2009 9:53:19
Ik mag een dagje later gaan voor mijn eerste pas, op 28 maart! Hoe dichter het komt, hoe nerveuzer ik wordt. Het is allemaal zo spannend!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|