TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
8-8-2009
|
12-3-2009 20:33:19
Hey,
Wij zijn al jaar samen(de dag dat wij trouwen 12.5 jaar), hebben ook al bijna 5 jaar geleden een huis gekocht, hebben ook al 2 kindjes, dus eigenlijk vroegen de mensen ook niet meer of we nog gingen trouwen, tot we uiteindelijk iedereen lieten weten dat we gingen trouwen...is toch leuk zo hé en ok ik weet ook, die reactie heb ik meermaals gekregen, dat er niets zal veranderen, waarom al dat geld erin steken, maar dat is iets van mijn vriend, die ook nooit wou trouwen, die mij tenslotte ten huwelijk heeft gevraagd, dus waarom niet!!!
Geniet er nog van en véél succes met je kleed!!
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Sandra
30-5-2009
|
12-3-2009 21:02:25
hey Debby,
Ben al blij dat ik niet de enige ben die er "zo laat" nog aan begint. Sommige mensen durven u zo bekijken van alle waarom nu nog. Net omdat we het zelf hebben besloten, zonder toedoen van anderen maakt het voor ons toch nog speciaal...
bedankt voor de reactie, en geniet er ook 100% van...
grtjes Sandra
PS: ook leuk voor de kindjes he, ons Britt leeft enorm mee, we hebben zelfs haar naam bij in onze ringen laten zetten. ze hoort er echt bij he en verkondigt aan iedereen dat zij op huwelijksreis gaat. echt leuk...
|
|
Karen
4-7-2009
|
12-3-2009 22:01:00
Wij zijn 6 jaar samen ,hebben ook al een huis gekocht en een dochtertje van 3 jaar! Ze vind dat heel leuk en we gaan haar er ook bij betrekken..en inderdaad de verassing is nog zo groot voor iedereen. Karen 04/07/09.
|
|
heidi
|
13-3-2009 9:16:43
wij hebben op korte tijd veel gedaan, we zijn 8 jaar samen, 3jaar geleden kregen we ons eerste zoontje en verhuizden we in onze nieuwe woonst (we waren aan het bouwen toen ik zwanger was, en 2 weken voor hij geboren was konden we in ons huisje, 2jaar geleden kregen we dan ons jongste zoontje, vorig jaar werd ik ten huwelijk gevraagd en nu in Mei is het dan zover, we besloten na de trouw voor nog een kindje te gaan, maar ik denk wel dat ik daarna in een put zal vallen, we zijn al 4jaar nonstop met de verassingen bezig, en na het derde kleintje zal het gedaan zijn met naart iets uit te kijken, of het moet mijn pensioen zijn maar daarvoor ben ik nog wat te jong.
|
|
Annelies
17-4-2009
|
13-3-2009 9:45:46
Wij zijn mmer dan 4 jaar samen en hebben een huis gekocht, maar nog geen kindjes. Niemand die nog verwachtte dat we gingen trouwen, toen we het aankondigden hebben we een hoop verbaasde blikken gehad! (en de mijne nog het meest toen hij mij toch vroeg!)
|
|
inge
27-6-2009
|
13-3-2009 10:16:30
Yep, hier ook. Tweede huwelijk, 6 jaar samen, 40 jaar, mijn ventje 10 jaar ouder, grote kinderen, en mijn man heeft zelfs al een kleinkindje. Dat was verschieten bij onze omgeving.Maar iedereen gunt het ons na heel veel tegenslagen die we gehad zoooo enorm! We konden idd naar de notaris gaan om een samenlevingscontract, maar dit is precies "echter". En we beleven het héél bewust, niks moet en dit moet een prachtige dag zijn! (alhoewel, niet traditioneel en vrij eenvoudig, maar dat willen we nu net. )
|
|
Diane
16-5-2009
|
13-3-2009 11:53:30
Hier ook, een tweede huwelijk, we zijn vijf jaar samen. Hebben zo fel genoten van de voorbereidingen en de dag zelf (veel meer dan bij een eerte huwelijk) - ik was er veel "bewuster" mee bezig. Groetjes, elisadiana1@hotmail.com
|
|
candy
23-5-2009
|
13-3-2009 12:28:34
23 mei 2009.
hey Wij wonen nu 3 jaar samen.. en we zijn al 9 jaar samen. Dus voor ons verandert niet veel buiten het boterbriefje. Buiten het feit dat we aan kindjes wouden beginnen.
En ik heb een eigen zaak, dus ik moet ook bij de notaris langs.
|
|
Lieve
4-9-2010
|
16-3-2009 13:13:07
Zelfde verhaal hier. Ik ben 31 en al 13 jaar samen met mijn 'toekomstige' :o) Wij hebben alles in omgekeerde volgorde gedaan, eerst de kindjes, dan het huis en volgend jaar trouwen we. Onze meisjes zijn nu 6 en 2,5 en zullen onze bruidsmeisjes zijn. Leuk hè! Niemand had nog verwacht dat we zouden trouwen maar iedereen is wel enthousiast.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|