Terug naar overzicht
hallo, wij trouwen op 16 Mei 2009, alles is al in orde; alleen onze planning nog op papier zetten, wat wij tussen de trouw en het feest doen is onze foto's laten nemengroetjes
Dag sandra,wij trouwen ook op 30 mei, nl in Hamme, oost-vlaanderen.We moeten nog op zoek naar uitnodigingen, bloemen, versiering voor ouders huis. Voor de rest is alles in orde. Zaal moeten we niet versieren. Het is in een restaurant hun feestzaal dus aangekleed genoeg vinden we. Als je wilt, mail maar gerust naar sofiedv79@hotmail.comveel succes nog
hallo, wij trouwen op 26 mei op het Griekse eiland Kos.Vandaag gaan de uitnodigingen in druk, dus vanaf volgende week kunnen we daar ook verder mee doen.Voor het feest hier in Belgie moeten nog een paar dingen gebeuren zoals tent, versiering en proberen het weer naar ons hand te zetten.Zoals iedereen willen we mooi weer.Op onze trouwdag zijn we daar al zeker van, maar hier in Belgie willen we dat ook.
23 mei 2009.Wij geven een koffietafel aan de dichtste familie en wij gaan foto's nemen.( periode tussen de kerk en de receptie)Veel succes!!Candyhttp://arnecandy.skynetblogs.be
Wij 30 mei! :) Komt korter he!! Wij hebben denk ik het belangrijkste allemaal gedaan. We zijn nu bezig met het uitdelen van de uitnodigingen. De versiering van de zaal wordt door de feestzaal gedaan. Dus daar moeten wij niets voor doen :-) En de tijd tussen onze trouw gaan we foto's nemen. De suite rijdt mee aangezien we met een limo trouwen. De andere mensen, tja.. die zullen hun plan wel trekken ;-)Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
wij hebben gevonden ceremonie luc in herent nabij leuven , hij heeft voor ons alles georganiseerd ,en dat was tip top in orde , ik als bruid voelde mij een prinses in een sprookje en mijn man was zeer rustig dank zij luc .wij hebben enorm genoten van onze dag en ook de hele familie .toekomstige trouwertjes , ceremonie luc is een echte voltreffer voor je pracht huwelijk zonder stressen .hartelijk bedankt luc voor meer dan alles .lien en jeroen , aarschot .