Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis dag na trouw

13-3-2009 11:21:31
hallo,wij gaan de dag na onze trouw op huwelijksreis, we weten nu al dat ons feest tot in de vroege uurtjes gaat duren, maar wij moeten wel al om 8us'ochtends op de luchthaven zijn, zijn er nog onder jullie die dit doen. (ik hoop nog snel even te douchen wan het is ver vliegen), of zijn er onder jullie dat met jullie kleed gaan, ik vind dit precies nogal een gek zicht?
16 Mei 2009

heidi

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 450

candy
23-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 12:24:17

ik moet nog boeken.
Ik weet dat mijn zus om 3 uur gestopt is met feesten en dat ze weggereden met mijn ouders naar een hotel recht tegenover zaventem ingang. En dan hebben ze ietske geslapen en dan is zij met kleed en al de vlieger op geweest.. en heeft ze zich daar verkleed.

Groetjes

candy

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik13-3-2009 13:16:10

Iemand van een vroegere avondles is op haar feest zelf vertrokken, met loopschoenen onder haar kleed en die heeft keiveel positieve reacties gekregen! Ze vond het super, ze zou het zo terug gedaan hebben!

Valerie
04/07/09

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 13:43:41

amai, ik zou het persoonlijk niet zien zitten (liever feest tot einde meemaken, dagje rust en ten vroegste maandag vertrekken).
Maar als jullie dat zien zitten, moeten jullie dat vooral doen! Met kleed op vliegtuig zou ik enkel doen als het paar uurtjes vliegen is. Als je verre bestemming hebt zou ik me toch omkleden, denk dat een lange vliegtuigreis zo al lastig genoeg is zonder dat je 'opgescheept' zit met je kleed.

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik13-3-2009 14:05:47

ik vrees voor jou dat het een superlastige dag zal worden. Wij zijn de maandag vertrokken en dat vond ik al lastig genoeg. ons hele huis was nog een bende (kadeautjes, planten, valiezen, ...) de versiering in onze tuin hebben onze ouders dan maar de week erna opgeruimd want wij hadden echt geen tijd meer (zaterdag getrouw, zondag maar om 6 u thuis moe maar gelukkig en de maandag nog langs de bank om het geld dat we gekregen hadden binnen te doen)

Om eerlijk te zijn zou ik het niet zien zitten hebben om met mijn trouwkleed in het vliegtuig te stappen kwas eigenlijk blij dat ik het af mocht doen (vond het supermooi en kijk er met weemoed naar terug maar na een dag van 20u met een korse was ik maar wat blij dak het af mocht doen.) Ook om terug te keren moet je het dan in je valies steken? en zoja stel dat je bagage dan verloren gaat...

heidi

Meld misbruik13-3-2009 14:33:45

wij kunnen niet anders dan zondag vertrekken, anders moeten we een week wachten en dat wouden we niet, we hadden ook niet verwacht dat we zo vroeg al zouden opstijgen, ik denk dat het het beste is wat Geert zegt, loopschoenen aan en tijdig naar huis gaan om te douchen, we reizen naat thailant en met mijn kleed zover rijzen zou niet gemakkelijk zijn denk ik.

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik13-3-2009 17:15:22

Hey, ik persoonlijk zou toch een week gewacht hebben hoor, desnoods een paar dagen gaan werken. Zou zelf niet kunnen genieten zo met de boel overhoop thuis en tekort aan slaap...
Mss ben jij dat wel gewoon, ik zou dan me dan op de luchthaven omkleden en het kleed terug meegeven aan degene die je brengt (als iemand vd familie erbij is) of gewoon in de feestzaal voor vertrek dan. Iik zou me thuis niet douchen maar direct in het hotel... Wie weet wat je thuis gaat vinden...
Groetjes en succes.

Joke
18-4-2009
 Meld misbruik13-3-2009 17:42:24

Beste

Wij vertrekken ook de dag erna, op zondag. Wel 'pas' om 14u30 met Thalys naar Parijs en vandaar vliegtuig op naar Réunion.
Ik ben net dolblij dat het de dag erna reeds is; ik kijk stilaan meer uit naar de reis dan de trouwdag zelf...!?
Na het feest slapen bij schoonouders, dan doucheke, hapje, kleedje aan de kopstok hangen en... hop, there we go!
Ik zou niet weten waarom dit niet zou mogelijk zijn; een 'nachtje' van 4 uur valt wel eens meer voor. En kunnen dan uren slapen op het vliegtuig...!

Met mijn trouwkleed aan, zou ik dit anderzijds niét zien zitten. Lijkt me allesbehalve praktisch.
Ook dat showelement vind ik er persoonlijk te veel aan...
Na een dagje trouwen (honderen starende ogen incluis!) denk ik dat ik liever wat 'opga in de massa'.

Maar ieder z'n keuze, natuurlijk.

Vriendelijke groeten

Joke

Sandra
30-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 18:44:35

hallo,
wij vertrekken 's maandags, speciaal zo gekozen omdat we toch ons eigen feest tot op het laatste moment wilden meemaken en dan kunnen we zondag, lekker in pyjama, de kaartjes en cadeuatjes nog eens bekijken...
opruimen van de tuin hoeft niet zo direct bij ons, want twee weken na onze trouw is het ons dochtertje haar verjaardagsfeest en hebben we de tent toch ook nog nodig... lekker gemakkelijk...

grtjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-3-2009 14:03:36

Wij trouwen op een vrijdag en vertrekken op maandag op huwelijksreis zodat we eerst nog even kunnen bekomen van het feest, de bloemen een plaatsje geven, de tuin opruimen (ik hoop maar dat ze niet te veel brol komen storten...),...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik15-3-2009 9:13:35

hey heidi,

meisje,kruip aub niet met dat kleed op die vlieger.
ge gaat zoal ongeveer dood zijn, en dan nog eens met dat kleed erop.
tis echt wel lang vliegen. 16 u

ik weet niet wat jullie van plan zijn, actieve vakantie of strand... maar neem even de tijd om te bekomen van de jetlag.

enfin, ge gaat zeker slapen op het vliegtuig want jullie zullen doodmoe zijn.

groetjes ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums